dinsdag 30 augustus 2022

Colien daagt Sarah uit #14.

 

Vandaag komen er weer zonnige papiertjes en (een) gnome(s) voorbij bij Sarah en mij. We zijn toe aan uitdaging 14 vanuit mijn kant. Ik stuurde haar onderstaand pakketje (je zag bij #12 dezelfde papiertjes) en vroeg haar om de gnome te gebruiken en er een patchwork/quilt achtergrond bij te maken. Voor mijn kaartje heb ik zeshoekjes gestanst voor de lapjesdeken. Het tekstje is van Nobody-Else.

Zo meteen ga ik kijken wat Sarah gemaakt heeft, ik ben benieuwd. Vandaag is nicht(je) Rosey jarig, dus daar ga ik even langs. Rolf blijft thuis, want die had afgelopen vrijdag een positieve test. Al heel lang heeft hij de dans kunnen ontspringen, maar nu heeft Corona hem te pakken. Hij had hoofdpijn en moest hoesten, nu is hij alleen nog wat moe. Hopelijk knapt hij snel weer op...


4 opmerkingen:

  1. Hey Colien, wat tof dat je met de 5 hoeken een lapjesdeken maakte. Geeft een leuk effect. Het werd een gezellig kaartje zo. Bedankt voor de uitdaging. Jij had jouw kaartje al op je gebruikelijke vroege uur gepubliceerd, de mijne kwam op mijn meest gebruikte uur😉
    Ik heb de dans Corona al twee keer kunnen walsen. Ik hoop dat Rolf milde klachten heeft en dat jij de dans ontspringt . Groetjes x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi dat quilt-effect. Prachtig gemaakt. Ik ben ook bezig met die hexagon maar het is niet gemakkelijk om te maken vind ik.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor, de lapjes, dat geeft mij meteen een warm gevoel. Daarbij gebruikte je ook mooie warme kleurtjes.
    Oh bah, dus toch corona voor Rolf. Gek hè, dat je het dan toch ineens te pakken kan krijgen, onverwachts.
    Bij ons geen nasleep, ik hoop dat Rolf er ook goed doorheen komt zonder al teveel klachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat leuk! De hexagons lenen zich heel goed voor een patchwork achtergrond. Het is een leuk pakket dat je Sarah opstuurde.
    En wat balen voor Rolf. Ik geloof dat je van deze variant niet zo heel ziek wordt, maar dat je wel moet uitkijken dat je niet te snel weer denkt dat je opgeknapt bent. Bij twee collega's heb ik dat gezien en beide zijn ze daarna langer uit de running geweest. Dus een gewaarschuwd mens telt voor 2 ;-)
    In elk geval beterschap voor hem en hopen dat jij immuun bent.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien