maandag 29 augustus 2022

Zomerlift #5.

De reguliere Lift Challenge is inmiddels weer gestart na de zomerstop, maar vandaag laat ik het 5e kaartje volgens de Zomerlift bij Marfien. Deze keer een uitwerking van de Lift Challenge 117 uit 2017 en de bedoeling is om een afbeelding te paperpiecen en de achtergrond te stempelen. Destijds deed ik dat met hertjes (zie >HIER<), nu met onderzee-stempeltjes van Craft Sensations.

Ik maakte in totaal 3 kaartjes en stempelde verschillende zeediertjes op designpapier. De planten stempelde ik met Stampin'Up-inkt. Bij het bovenste kaartje heb ik de schildpadden netjes langs de rand uitgeknipt. Maar ik kwam erachter dat ik veel te lastige vormen had gekozen, dus de overige diertjes hebben een randje gekregen. De tekstjes zijn van Joy! en de achtergrondpapiertjes van Craft Sensations.
Vandaag is mijn vader jarig, maar hij is lekker op vakantie samen met mijn moeder: beter! Het kaartje wat ik voor hem maakte komt nog een keertje langs.
Ook start de laatste week van mijn vakantie en deze week heb ik o.a. afgesproken met mijn collega om aan het introductieprogramma te werken. 

Challenges;

Zomerlift - #5 



4 opmerkingen:

  1. De laatste week vakantie alweer. En dat is nooit een vrije week, dus succes weer met voorbereiden.
    Je kaartjes zijn leuk! Allemaal in het onderwater thema...ik heb het tegenover gestelde, hihihi....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Had niet gedacht dat het zo'n stimulerende uitdaging zou zijn :-) , drie kaartjes, en alle drie even leuk
    Hartelijk dank dat je deze maand hebt meegelift

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige zomerse kaarten. Superleuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf zeg, alle drie en zo leuk dat zee/onderwater thema! mooi tintjes ook gebruikt. Fijn dat je vader en moeder er samen even uit zijn.
    Succes met de werk voorbereidingen!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien