maandag 22 augustus 2022

Zomerlift #4.

Vandaag laat ik het 4e kaartje volgens de Zomerlift bij Marfien. Deze keer een uitwerking van de Lift Challenge 127 uit 2018 waarbij herhalend stempelen werd gevraagd. Toen ik terugkeek, zag ik dat ik destijds meedeed en een kaartje maakte met een kuiken-stempel van Stampin'Up. Ik bedacht me dat ik toen een extra kaartje had gestempeld, maar niet had afgemaakt. En inderdaad, het lag er nog. Dus deze keer was ik snel klaar: een kuikentje + ballon gestempeld en ingekleurd en samen met wat SU-papiertjes opgeplakt. 

Vandaag start de 5e week van mijn vakantie en ga ik langzaamaan weer wat schoolactiviteiten oppakken. Maar er staan ook nog leuke uitstapjes gepland, ik vermaak me wel!

Challenges;

Zomerlift - #4 




5 opmerkingen:

  1. Lief kaartje Colien, we hadden toen dezelfde kip gebruikt maar wilde nu wel iets anders :-)
    Je zou deze zelfs als geboortekaartje kunnen sturen, feestelijk met de ballon erbij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een leuk kaartje en wat een geluk dat je het nog had liggen. Ik lees bij iedereen toch wel dat we heel bewaarderig zijn! Maar het komt dan ook wel weer van pas! haha! Heel herkenbaar, ik had vandaag het zelfde met een glanskarton al uitgestansd. Geniet van je vakantie, het wordt heel mooi weer van de week. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat kwam dan mooi van pas, een schattig kuikentje en lief kaartje ermee! Geniet nog even van de vrije dagen die je nog hebt, al weet ik nog wel wat dat voorbereiden was. Hier zijn ze vandaag begonnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige kaart.
    Joh, dus dit laag er nog vandaag 2018??
    Jij kan vast ook slecht weggooien, hihi.
    Maar nu had je wel snel en heel leuk lief kaartje kaart.
    Zo te lezen geniet je volop van je vakantie, heerlijk hè.
    Hier pakken ze in de 6de week pas weer wat activiteiten op die op school plaats vinden.
    Mijn man wordt conciërge op een lager school waar ook zijn zus werkt, die beginnen volgende week weer met les geven, dus deze week een paar keer naar school voor wat voorbereiding.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk kaartjes
    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien