zaterdag 20 augustus 2022

Gastdesigner bij Hobby Vision.

Een tijdje geleden won ik de strand-challenge op het Hobby Vision blog. Daarom mag ik vandaag gastdesigner zijn bij de start van de nieuwe uitdaging. Het thema is 'Zelfgemaakte bloem'.
Ik maakte een flinke bloem met bladzijden uit een boek, Distress en Dylusions inkt, uitgestanst met een heel oude bloem-mal van Marianne Design.

In het midden een enemal dot in een toepasselijke kleur en een pittig tekstje. Het was toch echt een heel braaf boek is ;) Het strookje met 'Zomaar een kaartje' is een tekstje van Nobody-Else.

Vandaag gaan we even bij de Vuelta kijken, de tour komt hier dichtbij langs. En ik mag mijn postcodeloterij prijs ophalen vanmiddag. Nee, geen groot geldbedrag, maar een theedoos, haha. Er is hier in het dorp een wijkfeestje opgezet en daar is ook een high tea, waar ik ook een voucher voor heb. Het hele feest duurt 'maar liefst' een uur en een kwartier, dus ik vermoed dat het bij de thee-prijzen blijft voor onze dorpsbewoners ;)

Challenge:
Cheerful Sketches - Sketch augustus


9 opmerkingen:

  1. Hey Colien,
    Leuke kaart maakte je als gastdesigner.
    Tof hoe je het papier uit het boek verwerkt hebt...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige bloem heb je op deze kaart gemaakt! Ik was op de PaperPassion en daar stond een Boekselen kraam van Loes Vork. Allemaal inspirerende dingen die je met een boek kunt doen. Deze kaart had daar perfect tussen gepast, heel erg leuk!! Veel plezier bij het wielrennen en op het theepartijtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooie bloem heb je op je kaart. Maar dat is jou wel toevertrouwd he?
    Dank je wel voor het meedoen bij ons van Cheerful.
    De Vuelta kwam bij Matthijs langs. Hij zag het vanuit hun appartement. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kaart
    bedankt voor het meedoen aan nze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt cheerful sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart met mooie zelfgemaakte bloem. En bedankt voor het meedoen aan Cheerful Sketches.
    Groetjes, Wies DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou ja, ik weet bijna zeker dat ik al op deze kaart gereageerd heb maar mijn reactie staat er niet tussen.
    De bloem is gaaf zeg, echt een blikvanger.
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie bloem heb je gemaakt. Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Very beautiful what you have made. Thank you for joining the Challenges of Cheerful Sketches.Greetings Helma DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. toffe bloem heb je gemaakt! Mooie kaart voor onze challenge! Fijn dat je weer meedoet!
    Groetjes
    Nancy
    DT Cheerful Sketches

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien