woensdag 31 augustus 2022

Kleurenkaartenteam: Lichtgeel met grijs.

Augustus zit er bijna op en op deze laatste woensdag van de maand is het weer tijd voor het kleurenkaartenteam van Martina. Nancy mocht deze keer de kleuren bepalen, rekening houdend met het lichtgeel van vorige maand. Zij koos er grijs bij. Ik móest van mezelf aan de slag met de stempeltjes van Create a Smile. Vorig jaar had ik de advent kalender aangeschaft en ik had nog amper iets gedaan met de gave stempels. 

Als eerste maakte ik dit CAS kaartje met het grappige eendje. Ik kleurde het in met alcoholmarkers. De papiertjes zijn van Craft Sensations. 

Toen ik toch aan het inkleuren was (komende vrijdag zie je nog eentje), maakte ik meteen een 2e kaartje in de gevraagde kleurtjes. Daar vond ik dit toffe ezeltje wel bij passen. De kaart ging gisteren naar Rosey, ze heeft de tekst wel 6 x opgelezen (mét ezelgeluid), zo grappig vond ze het :)

Natuurlijk ben ik nieuwsgierig wat er allemaal nog meer gemaakt is in deze geel/grijs, dus ik ga proberen om vandaag een blogrondje doen. Alle linkjes naar de deelnemers vind je overigens op het blog van Martina. Zo meteen naar school = werk, op naar schooljaar 22/23! Ik test negatief, Rolf nog steeds positief en is nog aan het hoesten, dus die mag nog even thuisblijven. 

Hebben jullie trouwens gezien dat ik een 2e pagina heb toegevoegd, waarop mijn overtollige knutselmaterialen te koop zijn?

Challenges;
Sunday Stamps - SSC290



25 opmerkingen:

  1. Hey Colien,
    Super leuk zijn jouw kaartjes geworden.
    Toffe stempels, vrolijke papiertjes en alles tof gecombineerd! Ben er helemaal fan van!
    Veel succes op school!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat enig. Die tekst bij de ezel is helemaal geweldig! Ik heb hem hem ook drie keer hardop gezegd ;-) En het kaartje met het kuiken is ook lief! Mooi papier trouwens.
    Enne... beterschap nogmaals voor Rolf. En jij moet nu elke dag testen voor je gaat werken? Hopen dat het negatief blijft.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige stempels heb je gebruikt Colien. Klinkt als een leuke adventskalender! Mooie kaartjes en die tekst bij de ezel is geweldig.
    Vervelend dat Rolf ziek is, hopelijk blijft het jou bespaard.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed dat je jezelf verplichte om de stempels te gebruiken. Het werden leuke kaarten.
    Ik zie Rosey al zo voor me. Veel succes met de voorbereidingen en hopelijk blijf je negatief.x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Awh wat zijn het lieve kaartjes met dit mooie papier en zo leuk deze stempels. Succes met alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. kei mooi j e kaartjes,

    Ik doe vanaf deze maand ook terug mee met de KKT.

    grtjs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuke kaartjes heb je gemaakt. Ik herken het om een adventskalender aan te schaffen en er vervolgens niets mee te doen (maar ik vind het zó leuk om iedere dag een vakje open te maken).
    Succes met het nieuwe schooljaar.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Whow wat een prachtige kaarten.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn schattig.
    Ik lees de tekst van de 2de en kan niet anders dan ook het ezel geluid maken, haha, dus ik snap Rosey wel.
    Gelukkig test jij nog steeds negatief. Je moet er toch niet aan denken dat als de school weer begint jij meteen thuis moet blijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Both cards are stinkin cute!! I love the yellow and gray combo and you did a great job with our sketch challenge!! Thanks for joining the fun and playing along with us over at Sunday Stamps!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn je kaartjes SCHATTIG Colien, zowel het eendje als de ezel zien er SUPER uit.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 2 superleuke kaarten. Geslaagd
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaartjes, Colien. Schattige stempeltjes. Leuk dat je meedoet met CAS on Friday. xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ach dat zijn 2 schattige kaartje geworden voor het KKT.
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Twee geweldig leuke kaartjes in KKT kleuren Colien!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaartjes!! En super dat hij zo in de smaak viel bij Rosey.
    Succes met alles en ik duim dat je negatief blijft.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Another winner, Colien, I LOVE that donkey, lol. Yellow and gray is so fun together - you totally rocked the combo! That stitching is just the right touch, too! Thanks so much for playing at Sunday Stamps!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. twee dotjes van kaarten, leuk in deze kleurtjes
    testte vandaag ook negatief, de dokter zei dat ik een gewone verkoudheid heb die vanzelf overgaat
    dus hoesten we nog maar even door :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. 2 superleuke KKT-kaartjes met die foffe stempeltjes!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Twee prachtige kaartjes, stoere en leuke stempeltjes, mooi cas ik geniet altijd van jouw stijl. Succes weer het nieuwe schooljaar en beterschap voor Rolf. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke Cas kaartjes. En zo mooie stempeltjes. Helemaal TOP. Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gave KKT-kleuren! Superleuk dat je er meteen een kaartje met een tag voor CAS on Friday van gemaakt hebt. Oei, wat lees ik nou?! Rolf corona? Gelukkig dat jij nog negatief test. Fingers crossed. En succes met de start van het nieuwe schooljaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. That cute donkey makes me smile, as does the fun sentiment! Super fun card Colien! Thanks so much for joining us at Sunday Stamps.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hahaha, deze zijn leuk geworden zo ! het lijkt wel of je nog een hele reeks had kunnen maken... geslaagde kaartjes werden het
    blij met je deelname,
    op naar de volgende,
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien