zaterdag 6 augustus 2022

Have to buzz you 2 words...

Vandaag nog een kaartje met papiertjes uit het Honingzoet pakket van Bella Lulu. Ik maakte het gisteravond, nadat ik heerlijk in de sauna was geweest en een half uurtje had gerust, zó fijn. De beer en bijtjes zijn van Dutch Doobadoo. Het envelopje heb ik zelf gevouwen, want ik heb geen stansmachine of malletjes bij me. 

Vanochtend is Rolf mountainbiken met neefje Mels, hij is met mijn zus (zijn moeder) en zijn broertje Quint in de buurt op vakantie. Ik ga met de honden wandelen, een rondje rond het meer. Vanmiddag komt een vriend hierheen, hij blijft een nachtje, vanavond gaan we gezellig uit eten. We kunnen best een paar uurtjes weg, dat gaat prima met de honden. 
Challenge;


11 opmerkingen:

  1. Die beer die met zijn verschrikte koppie boven de envelop uit komt piepen, héél leuk gedaan.
    Lekker ontspannen knutselen, in je vakantie, met weinig spullen bij je, dat is fijn.
    Het zet je creatieve hoofd weer anders aan het werk, want je moet af en toe een andere oplossing bedenken voor iets omdat je het niet bij je hebt.
    Geniet maar lekker verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk kaartje met bijpassende tekst Colien. Lekker genieten en creatief bezig zijn heerlijk.
    Geniet van de vakantie.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supergaaf kaartje Colie. Enige tekst!
    Geniet van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuk kaartje met die envelop! en die beer die eruit komt. Wat een leuke uitdaging! Veel plezier in het huisje en lekker even knutselen tussendoor! Veel plezier nog! groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt. En wat fijn om te lezen dat het met Suus en Briep goed gaat.
    Lekker genieten! Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. That bear is so cute popping out of the envelope. Thank you for joining Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezelligheid vandaag! Klinkt heel goed.
    Je kaart is enig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Squeal!! This is card is so adorable! Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is adorable! Thanks for sharing with us at Tuesday Morning Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien