zondag 31 maart 2024

Doorkijkjes bij Knutsels & Kadootjes.

Vandaag, op deze 1e Paasdag, gaat de nieuwe challenge van start bij  Knutsels en Kadootjes . De uitdaging is om een doorkijkkaart te maken. Ik maakte vorige week 2 Paas-doorkijkjes voor Nelly en Daan.
Ik vulde 'het gat' met paaseitjes, zo had ik afgelopen maandag een leuk kleinigheidje om te geven op onze fröbelavond. 



De papiertjes komen uit de Early Spring paperpad, de bunnies zijn van Marleen, evenals de tekststickers. Allemaal van Marianne Design. Heel simpel en snel om te maken, maar wel een leuk cadeautje.

 

Op het K en K blog zie je heel diverse voorbeelden voor deze uitdaging, neem gerust een kijkje. Meedoen met deze challenge kan t/m vrijdag 26 april, we zijn benieuwd naar jouw doorkijkje(s).

Wij mogen straks aanschuiven bij mijn zusje Anne-Marie voor de Paasbrunch en vanavond hebben we een feestje bij mijn andere zusje en zwager, gezellig allemaal. Fijne Paasdagen, iedereen!


Challenge;

5 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Colien. Ik vind het echt een schattige Paas attentie. Vrolijk.
    Fijne dag en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een leuk idee!
    Leuk gemaakt, leuk om weg te geven, dit soort zelfgemaakte "kadootjes".
    Mooi voorbeeld voor jullie nieuwe challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wwooww wat leuke kadoverpakking voor Pasen Colien ,
    Heb net n gebakken eitje met koffie hier , vrolijk Pasen
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow....wat GAAF gedaan Colien....zeter gezellig en lekker uit! Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien