donderdag 4 juli 2024

52 Weeks to Christmas, #27-2024.

Het is weer donderdag, tijd voor kerstkaartjes. Dit eerste kaartje maakte ik volgens de sketch die Bep bedacht en dat is de lopende challenge op het 52 Weeks to Christmas blog. Klik rechts in de zijbalk en doe gezellig mee.

Ik maakte nog een tweede kaartje, ook naar aanleiding van een sketch. Bij beide kaartjes gebruikte ik papier van Craft Sensations en plaatjes van Joy!

Vandaag weer een van-alles-wat-dagje op school = werk. Rapporten schrijven en ondertekenen, bloemwerk van de diploma-uitreiking opruimen, handelingsplannen van mijn mentorleerlingen schrijven, kopieerwerk voor volgend schooljaar klaarleggen en wat onderdelen voor het introductieprogramma uitwerken. 

Vanavond ga ik naar Royal Park (Paleis Soestdijk) voor een optreden van Floor Jansen. Anneke van Giersbergen staat in het voorprogramma, dus dat wordt weer genieten!

Challenges;

Girlz Creative Christmas Challenge - Alles mag

Creative Sketchy Girls - Sketch


Christmas Crafts All Year Round - Anything goes

The Holly and Ivy Christmas Challenge - Anything Christmas goes

12 opmerkingen:

  1. Twee leuke en kleurrijke kaarten met de verschillende sketches.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaarten !!!!!
    Veel plezier vanavond !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaartjes zo in deze kleuren! Daar ben ik gek op! Super leuk gedaan en de sketch ook leuk gebruikt! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Colien,
    Ik zag jouw kaarten net op fb, haha!
    Vrolijk setje heb je gemaakt!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellige Kerstkaarten Colien , de vorige okzo
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee gezellige kerstkaarten heb je gemaakt met die leuke sneeuwpoppen en geniet vanavond van de mooie muziek.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kerstkaarten. Ook al in het rood/wit/blauw. Had je dat met GerJanne afgesproken?
    Veel plezier vanavond!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaarten Colien, groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuke kerstkaarten heb je gemaakt. En dat is een toffe avond....geniet ervan. Oh ja als je dit leest is het al voorbij 😊🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  10. twee toffe kerstkaarten! En straks... vakantie! Geniet er van!
    Groetjes en fijn weekend
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Twee heel leuke kerstkaarten en ik zag al dat het concert geweldig was, fijn! Geniet van de vakantie.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien