zaterdag 13 juli 2024

Duikboot.

 
Vandaag nog een maritiem kaartje met materialen uit een DecoTime pakket. Dit keer naar aanleiding van de bingo bij De Egel. Ik koos voor het rijtje: Vis-Boot-Schelp. Het is een zomerbingo, maar na een paar dagen zon (waar we lekker van genoten hebben) is het nu weer knudde.... 
Want wat een regen weer, het is niet echt leuk meer. Gisteren hield het niet op en ook vanmorgen kwamen Suus, Briep en ik weer kletsnat terug van het rondje lopen. Ik heb een regenjas en de dames vinden het niet erg om afgedroogd en/of geföhnd te worden bij terugkomst, maar toch...  Gisteren heb ik wat kleding en schoenen op Vinted gezet en meteen al 3 stuks verkocht, dus moet ik zo toch weer naar buiten, haha. Het afgiftepunt zit een dorp verderop, hopelijk lukt het toch met de fiets straks. Rolf heeft een kaartje voor Bospop vandaag, hij heeft gelukkig prima regenkleding, maar ook zijn motorlaarzen staan klaar, jammer!

Challenges:

Creaties Suzan (op Facebook) - Maritiem

De Egel - Zomerbingo


5 opmerkingen:

  1. Dit kaartje vind ik ook weer erg leuk.
    Het zomer gevoel moeten we naar op ons blog krijgen, want inderdaad, wat een regen!!
    Toch een fijn weekend, blijf maar lekker veel binnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een grappig kaartje met die duikboot! Leuk gedaan! Ja dat weer dat wil wat! Lucky houdt er niet van afgedroogd te worden maar ze wordt iedere keer zo vreselijk nat dat het wel moet! Steeds weer een strijd! Een fijn weekeind maar en hopelijk morgen wat droger! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi kaartje met een duikboot , daar denk je zomaar niet aan .
    Mooie kleuren .
    en het weer daar houden we maar over op , want wordt je niet vrolijk van.
    Als we het geloven mogen morgen iets beter.
    fijne zondag .
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een originele kaart. En ja, de definitie van zomer is natuurlijk nu een beetje wazig als je naar buiten kijkt...In elk geval dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.
    Het schijnt volgende week fraai weer te worden en ik denk dat het vanaf 1 augustus sowieso heel mooi weer wordt! (Als wij vakantie hebben😁 )

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart heb je gemaakt voor de Bingo challenge van de Egel. Dank je wel voor het meedoen. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien