zondag 14 juli 2024

Reminder "Ik ga op vakantie en neem mee...." bij Knutsels en Kadootjes.

 
Nog t/m vrijdag 2 augustus kun je meedoen met de lopende challenge bij Knutsels en Kadootjes. We vragen je om op je creatie te laten zien wat je meeneemt op vakantie. Op mijn reminderkaartje zie je Briep en Suus achterin de auto, onze honden gaan altijd mee. Ook over anderhalve week als we naar Overijssel gaan, mogen ze weer op de achterbank. Netjes en veilig in de gordel/tuigje en onze spullen gaan achterin.

Benieuwd wat Monique, GerJanne, Nelly, Hermien en Ingrid meenemen op vakantie? Kijk dan eens op het blog. 
Vandaag hopelijk wat meer zon dan de afgelopen dagen, want we gaan met Saskia, Johan en de kinderen Lion en Dex naar Wolluk Stock, een familiefestival in Waalwijk. Ik wens jullie ook een fijne zon(nige)dag!
Challenges:

6 opmerkingen:

  1. Superleuk kaartje met Suus en Briep. Ik hoop dat jullie het droog houden vandaag... Hier wordt geknutseld.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!!
    Haha, daar dacht ik ook nog aan, om een kaart te maken met een hond, want ook hier gaat de hond altijd mee op vakantie.
    Sterker nog....... in de Herfstvakantie gaan wij naar Vlieland, want "de hond niet er nodig eens tussenuit"😆

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, Briep en Suus , zo leuk dat je die gebruikte voor je leuke kaart! Fijn dat je meedoet met DCL, Colien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja Briep en Suus, die moeten natuurlijk mee. Superleuk!! dankjewel voor je bijdrage aan de DCL challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahhh wat leuk gedaan!! Jouw eigen hondjes op de kaart en ja, die mag je natuurlijk niet vergeten 😊 Leuk dat je met ons meedoet bij DCL ❤️🌺☕️

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk gedaan. Bij ons gingen de honden ook altijd mee. Zo ongezellig zonder hun. Super leuk kaartje. Bedankt voor het meedoen bij de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien