zaterdag 20 juli 2024

Een kleine op komst.

Al een tijdje geleden kondigden Diana en Joost aan dat er een kindje op komst is. Na de tweeling Luuk en Pim komt er een derde. Ik maakte een wat stoerdere zwangerschapskaart voor het stel, dat past beter dan iets in zachte kleurtjes.
Er ging een kwijlslap van Stof with Love mee in de envelop. Hopelijk is die inmiddels aangekomen, maar ik heb nog niks gehoord. Ik merk dat sommige post heel lang onderweg is. Vorige week heeft er 5 dagen lang een melding in mijn postnl-app gestaan: wordt vandaag bezorgd. Uiteindelijk ben je dan een week verder, voordat het in de bus valt, jammer. 

Gisteren een heerlijke dag gehad op de Zwarte Cross. Genoten van de drukte, alle gekkigheden, de gemoedelijke sfeer (en dat met zo'n 80.000 mensen) en de muziek. Vannacht stoffig en plakkerig thuisgekomen, dus eerst maar onder de douche, voordat ik in bed stapte. Vanavond hebben we een feestje van nichtje Indy, zij viert haar 19e verjaardag. Fijn weekend!


Challenge;

Sweet Sketch Wednesday - #282

7 opmerkingen:

  1. Wat en leuke kaart en zeker een stoer kaartje! Leuk hoor! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaart met kwijlslab Colien , fijne vakantie
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke stoere kaart! Grappig plaatje. En Indy 19...elke keer als je schrijft over nichtjes en neven dat ze jarig zijn en de leeftijd erbij, denk ik: oh ja, we kennen elkaar al heel lang!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a cute card Colien, in the jungle with a Gorila and your design papers are perfect. This is a lovely card and thanks so much for sharing it with us over at Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck.
    Hugs
    Kathie SSW2~DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super cute work! The background paper is so pretty.. I love it!

    Thanks for playing along with our Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives
    *Owner*Critter Crazy Challenges
    *DT* Sweet Sketch Wednesday 2

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien