woensdag 24 juli 2024

For the record....

Afgelopen maandag stonden er 2 jarige mannen op de kalender: Hans en Paulus. De stansmallen van CarlijnDesign kwamen goed van pas, want beide mannen zijn dol op muziek. Het bovenste kaartje maakte ik voor Hans, hij houdt enorm van  vinyl draaien. 

En dit 2e kaartje is richting Paulus gegaan. Door het achtergrondpapiertje niet echt CAS, maar met het bovenste kaartje wil ik graag meedoen met de challenge. De tekstjes heb ik zelf geprint. 
Ik heb nog meer kaartjes gemaakt met de retro/vintage set van Carlijn Design en ook de ijsjes-mallen zijn gisteren door stansmachine gehaald. Het was hier niet echt lekker weer, dus productief geknutseld. Hopelijk vandaag beter weer voor wat buitenactiviteiten. Al ga ik nog wel aan de slag met de wekelijkse kerstkaartjes, die ze je morgen.

Challenges;
The Paper Players - CAS Birthday

11 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten, leuk idee voor muziek minnende mensen! Toffe tekst ook.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een te gek leuke kaarten Colien!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, leuk weer, helemaal in combinatie met de tekstjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat leuk zeg!! Ik vind die stanzen ook zo gaaf.
    En volgens mij knapt het weer op.
    Fijne zonnige week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I just love this! It brings back so many fond memories. The color combo is perfect and the layout is just perfect! So happy you joined us at The Paper Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superb !
    Have a nice day.
    Craft greetings,
    C4U Art Craft / Carla 🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such fun cards - vinyl is so cool these days too! Thanks for playing along with my CAS birthday challenge over at the Paper Players and with our sketch challenge at CAS Colours & Sketches this week too!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. These are such fun cards Colien and a great way to use our sketch! Thanks for joinins us at CAS Colours & Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such a fun card. I love how you used the frame as a Polaroid picture, so creative. Thanks for sharing your card with us at CC&S. Hope to see you here again!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is a fun design. Love the orange pop! Thanks so much for joining us at CC&S

    BeantwoordenVerwijderen
  11. For the record, this is a fun card! Thanks for playing along at CAS Colours & Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien