dinsdag 23 juli 2024

GerJanne 25 jaar in dienst.

Een tijdje geleden las ik dat GerJanne 25 jaar in dienst was. Het kwam er steeds niet van om een kaartje te maken, maar vond het toch wel een feliciatie waard. Het fröbelavondje met Daan vorige week mooie gelegenheid om alsnog een kaartje te maken. De grap was dat GerJanne toen in een reactie op een ander kaartje op mijn blog liet weten dat ze nieuwsgierig was naar het resultaat. Die vond ze een paar dagen later in haar brievenbus ;) Ik was alleen het touwtje (volgens de sketch) vergeten, het lag klaar, maar helaas....

Challenge;

Sweet Sketch Wednesday - #281



 

7 opmerkingen:

  1. Super leuk deze kaart !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahaha... ja dat was zeker grappig. En echt een verrassing dat ik een kaartje in de bus vond. Het is ene leukerd en hangt op mijn prikbord. Het was sowieso een verrassing dat het zo'n ding is maar iemand ze tegen me dat het allang niet meer zo vanzelfsprekend is dat mensen lang bij één werkgever blijven werken. En dat is ook zo, hoewel ik natuurlijk in de tussentijd ook andere werkgevers heb gehad...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi kaartje met mooie kleuren! Even terug gekeken en je bent lekker bezig met dit soort kaartjes! Super leuk! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart maakte je voor Gerjanne. Leuk gedaan zeg. Echt tof.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is lief.
    En een hele leuke kaart, ook zonder touwtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh Colien another stunning card, I love this card. That Flamingo is awesome and I just adore the all the different colours used and that wonderful die for the Flamingo. This is a great card thanks so much for sharing it with us over at Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck.
    Hugs
    Kathie SSW2~DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Just an amazing work! I love the tropical style and I like the papers. Very nice make, Colien!

    Thanks for playing along with our Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives
    *Owner*Critter Crazy Challenges
    *DT* Sweet Sketch Wednesday 2

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien