maandag 1 juli 2024

(Olympische) sport op het 4 Season blog.

De eerste maandag van de maand en dat betekent dat we de challenge van juli bekendmaken op het 4 Season blog. We maken er een sportieve maand van, want het thema is "Olympische spelen/sport". 

Ik maakte 2 kaartjes met plaatjes uit een blok van DecoTime. Daarin zaten verschillende plaatjes over sport, zoals dit boks-plaatje. Ik combineerde het met papier en een tekst van Simple Stories.

Ook vond ik nog een plaatje waarop meerdere sporten te zien zijn, dat heb ik ook meteen maar gebruikt. De sketch stond nog op mijn lijstje en die uitdaging loopt morgen af. 
Meedoen met onze challenge kan t/m vrijdag 26 juli en je mag zo vaak inzenden als je zelf wilt.

Challenges;

Freshly Made Sketches - FMS 642


Sweet Sketch Wednesday - #205




6 opmerkingen:

  1. Leuke sportieve kaarten Colien. Ik heb ze ook nog liggen die plaatjes. Bedankt voor de inspiratie!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee super sportieve kaartjes , mooi in oranje 🍊+ sketches
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke challenge waar ik gast designer voor mocht zijn.
    Wat een mooie kaartjes hen jij gemaakt, weer heel héél anders dan wat ik maakte.
    Leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What great cards Colien, so sporty. This would have been a typical card I would have made my boys when they were younger as they were really into their sport. Great card and thanks so much for sharing it with us over at Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck.
    Hugs
    Kathie SSW2~DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love both your cards! Great for guys! Glad you joined us at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Colien,
    Wat een gave kaarten. Mooi gedaan zeg. Heel erg leuk.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien