woensdag 3 juli 2024

Wat je in je hart bewaart....

De laatste werkweek van dit schooljaar is een pittige. Maandag heb ik het bloemschiklokaal opgeruimd en daarna 4 bloemstukken en 2 vazen opgestoken voor de diploma-uitreiking van gisteravond en vanavond. Gisteren waren de rapportbesprekingen en tussendoor hebben we een walk-tru route feestelijk versierd voor de geslaagden en ook de etalages in stijl ingericht. Vanavond ben ik erbij en mag ik elke leerling een roos aanbieden. Dan zal ik ook foto's maken, zodat jullie een idee krijgen van wat ik bedoel. Vandaag ben ik overdag ook op school = werk, samen met een collega alles in orde maken voor de stages en met de verschillende teams de klassenindeling voor volgend jaar. Ook zijn we bezig met het introductieprogramma, dus van alles wat ;) Gisteravond heb ik bovenstaand kaartje gemaakt voor iemand die een troostkaartje verdient.

Challenge;
CAS on Friday - Nature

3 opmerkingen:

  1. Hey Colien,
    Wat een mooie kaart. Dat gaat iemand vast veel troost bieden.
    Klinkt als een drukke tijd op school. Hopelijk kun je daarna lekker bijkomen.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Colien,
    Mooie kaart! Succes met de laatste loodjes en feest ze vanavond!
    En nog gefeliciteerd met jullie jubileum!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart, met een inkt achtergrond? Heel mooi ook de tekst.... En ja het boekje zou ik graag willen zien. Dus of op je blog plaatsen, of in november meenemen😉

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien