zaterdag 27 juli 2024

Jarige mentorleerling.

Deze zomervakantie staan er 5 leerlingen uit mijn mentorklas op de verjaardagskalender. Aangezien ik mentor blijf van deze klas en zij nog niet eerder een kaartje van me hebben gekregen, ga ik ze verrassen via de post. Allereerst Saskia, zij werd afgelopen week 13 jaar. Voor haar een tekstje (met woordspeling) in het Engels, want ze heeft een Engelse vader, dus die taal is haar wel eigen. De ijsjes zijn van Carlijn Design. Ze zijn erg klein (vooral de stokjes), dus dat was een gepriegel, maar met leuk resultaat.

Rolf en ik zijn gisteren aangekomen op ons vakantieadres in Overijssel. Via Airbnb hebben we een gaaf huisje gehuurd met omheinde tuin. Handig, want Suus en Briep zijn ook mee en die kunnen nu vrij rondlopen. Het huis is van alle gemakken voorzien en het is hier heerlijk rustig aan de voet van de Lemelerberg.


Challenges;

8 opmerkingen:

  1. Super cool kaartje en leuke lay-out!!! Veel plezier in Lemelerberg...
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt goed naar de originele ijsjes gekeken ik herken ze (bijna) allemaal.
    Leuk om de leerlingen in de vakantie te verrassen.
    Wat een mooie foto van jullie huisje, lijkt mij een fijn plekje.
    Je bent dichtbij mij in de buurt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeer leuke fleurige kaart .
    Ze zal wel heel blij zijn met deze verassing in haar brievenbus .
    Groetjes,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ja is ook zo, dat jullie daar heen zouden. Je liet het zien. Gaaf zeg. En het wordt mooi weer, echt genieten, hoop ik.
    Je kaartje is erg leuk met de ijsjes....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Adorably festive card - will be such a nice surprise for your students! Love the bright cheerful colors. Thank you for joining Sunday Stamps this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuke kaart, bedankt voor je deelname bij KIC
    Een fijne vakantie nog, groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. How fun! I love all the bright colors and your ice creams look amazing! So happy you joined us at Sunday Stamps!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien