dinsdag 9 juli 2024

Kirsten jarig.

Vandaag is mijn bloemschikcollega Kirsten jarig en dit kaartje is onderweg naar Den Bosch. Ik maakte het met die-cuts van DLS, die ik kocht op KreaDoe. De foto is wat overbelicht, helaas. Er staan nog 2 jarigen op de kalender vandaag, hun kaartjes zie je morgen en binnenkort. Nog genoeg te laten zien. Gistermiddag heb ik een schaaltje van  Jesmonite gegoten en gestart met het maken van een zomerse spiegel met raffia. Beide September18 projectjes die nog in de doos stonden. Lang leve de vakantie, nu kom ik er eindelijk aan toe :)
Challenge:

 

10 opmerkingen:

  1. Gaaf, de tekst in zwart, dat geeft pit.
    De kleuren zijn heel zomers en dan steekt de tekst mooi af.
    Leuk kaartje voor iemand die in deze tijd van het jaar jarig is (alhoewel de zomer nog ver te zoeken is)
    Lekker genieten van je vrije tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke kaart is het zo geworden ! mooi
    nog een dikke proficiat met jullie huwelijksverjaardag
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful colors, Colien, and great take on our sketch. Thanks for sharing with us at TSOT #650.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk Colien. Schitterende uitwerking van de sketch! Heerlijk dat gevoel van tijd hebben in de vakantie! Ben benieuwd naar de projectjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love the variety of the images and colors for your birthday card... nice interpretation of our sketch challenge. Thanks for sharing with us at TSOT.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a cute way to interpret the sketch - love the images. Thanks for sharing with us at TSOT :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Colien, I'm sure Kristine enjoyed your lovely birthday cared! Thank you for sharing it with us at TSOT!! -Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super cute card. Love the images you chose for your card. Thanks for joining us at Try A Sketch on Tuesday.

    sue n.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such a lovely card, Colien! Love the yellow on your card! It really makes it pop! Thanks for sharing with us at Try a Sketch on Tuesday!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien