dinsdag 30 juli 2024

Retro kaartje.

Vorige week ging dit kaartje richting Uden, ik maakte het voor Jacintha haar verjaardag. Ze is dol op retro-spulletjes en heeft er heel wat in haar inrichting. Daarom koos ik voor deze papiertjes uit een blok van Craft Sensations en de stansmalletjes van Carlijn Design. 

We genieten nog steeds hier in Lemele. Het is zo heerlijk rustig en daar waren we aan toe. Gisteren weer lekker gewandeld, gefietst, kaartje voor het KKT van morgen gemaakt en gelezen. Ik heb al 1 boek uit, lees er 2 tegelijk: eentje ligt boven op bed, eentje beneden. En dan heb ik nog een luisterboek voor tijdens mijn (avond)wandelingen zonder honden. 


Creative Sketchy Girls
- Sketch 93
 

3 opmerkingen:

  1. Klinkt als een heerlijke vakantie Colien, dat kan inderdaad goed doen, even niks. Toffe retro kaart met die typemachine. Fijne voortzetting van de vakantie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk je vakantie. Ook een kei toffe kaart. helemaal mijn kleuren.
    Leuk dat je meedoet met onze challenge bij CSG.

    Creatieve Groetjes Claudia

    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls
    Girlz Rebel Challenge
    Girlz Creative Fun Art of Scrap

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke kaart met dei jaren 70 kleuren...En heerlijk zo'n rust....kom je helemaal bij na toch wel een heftige start van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien