donderdag 5 september 2024

52 Weeks to Christmas, #36-2024.

 

Week 36 en ook deze donderdag laat ik 2 kerstkaartjes zien. Zoals ik vorige week al aangaf, had ik me voorgenomen om maar 1 kaartje per week te maken, maar ik had zo'n leuk knipvel gekocht bij Noor&Zo dat ik gisteren toch weer 2 exemplaren tevoorschijn toverde. De engeltjes zijn zo lief, maar vooral ook grappig. Ik combineerde ze met het kleurrijke papier van Creative Craftlab. Vooral het eerste kaartje werd bont, voor het 2e kaartje koos ik alleen groene papiertjes voor de challenge bij GCCC.

Doe je ook me aan onze uitdaging om jaarrond kerstkaartjes te maken? Link dan jouw creatie op het 52 Weeks to Christmas blog. Daar zie je vandaag kaartjes van Annemarie en Merit en van Miranda. Maar ook de rest van de DT-dames heeft een inspirerend voorbeeld op hun eigen blog, dus kijk daar ook eens. 

Vandaag komt de schoolfotograaf, dus toch maar een leuk jurkje aan, ondanks de praktijklessen van vandaag. Hopelijk is het niet zo warm (lees: heet!) in de kas als vorige week donderdag, want toen zijn we verhuisd, omdat het echt niet te doen was om daar een les te draaien. 

Challenges;

Tuesday Morning Sketches - TMS772


Carlin's Kaartenparadijs - Sketch + Kerst




13 opmerkingen:

  1. Ze zijn heel schattig je kaartjes en zo vrolijk, dank je wel voor het mee doen bij TH&ICC, groetjes Anita DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje met het kleurrijke papier.
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijke kaartjes, Colien, met die lieve engeltjes. Je komt maar niet van die 2 kaarten per keer los ;-) Sterkte in de kas, ik denk en hoop dat het meevalt vandaag.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee prachtige kaarten weer ook deze week. Leuke sketches heb je gebruikt en schattige engeltjes.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beide leuk !!!
    De eerste gaaf in deze kleuren !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad leuke (b)engeltjes en je hebt er vrolijke kerstkaarten mee gemaakt Colien.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi gemaakt Colien.
    Een toffe bijdrage aan onze lopende challenge.
    Bedankt voor je deelname bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. BOTH your cards are simply adorable! Thanks so much for creating with us at Tuesday Morning Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Adorable sweet angel images. Pretty cards.Thank you for joining at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Amazing card. Well done Thanks for joining us at Girlz Creative Christmas Challenge

    supertoffe kaart. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Girlz Creative Christmas challenge
    Crea lieve groetjes Claudia

    Mijn FB pagina: Claudia's Kaartjes and more
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls
    Girlz Rebel Challenge
    Girlz Creative Fun Art of Scrap

    BeantwoordenVerwijderen
  11. twee gezellige, lieve kaartjes heb je gemaakt, mooi
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien