woensdag 4 september 2024

Collega Désiree 60.

Gisteren was mijn collega Désiree jarig. Ze geeft Nederlands en zit ook in onze werkgroep Taalbeleid en DBos (de bibliotheek op school), vandaar dat ik een boekenlegger voor haar heb gemaakt. Daarop haar leeftijd én haar docenten-afkorting.
Leerlingen vragen vaak of we zussen zijn. Puur omdat we dezelfde rode haar(verf)kleur en een bril hebben, want verder lijken we uiterlijk niet op elkaar, haha. Désiree is dol op motorrijden, een gemeenschappelijke hobby, net als het lezen.
Vandaag heb ik vrij, maar vanochtend ben ik toch voor school = werk bezig geweest. We krijgen voor bloem en een aantal aanverwante creatieve vakken (etaleren, fotografie, groene vormgeving en styling) een nieuw lokaal. Tussen de lessen door (en soms zelfs onder een les) wordt ik geroepen met vragen hoe we iets willen, want de werkmannen willen door. Prettig dat ze onze wensen in acht nemen. Vanochtend heb ik de kastenwand, die we over de gehele achterin het lokaal krijgen, ingetekend. Fijn zoveel opbergruimte op 1 plaats, want nu hebben we overal losse ruimtes (onder de trap, achter de balie, onder de ramen, apart magzijn) en kasten. We hopen er op vooruit te gaan, maar het kost veel tijd en energie.



 

1 opmerking:

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien