dinsdag 10 september 2024

With love X.

 

Voor de challenge bij CAS on Friday maakte ik dit kaartje met schattige vogeltjes. Het is een herfstachtig tafereeltje met de paddenstoelen, alhoewel we die de hele (vochtige) zomer al zagen. Het tekstje is afgedrukt met een houten stempeltje dat ik in de letterbak 'vond' hier boven de tafel. 

Zondag was het erg gezellig op de pannenkoekenboot met het gezin Vijverberg. Ik koos voor een Mexicaanse pannenkoek met pittige stukjes kip, heerlijk! Gisteravond gingen we alweer uit eten: met mijn 3 zussen namen we ons pa en ma mee naar Fort Lunet in Raamsdonksveer, een aanrader, we hebben genoten. De komende dagen eten we maar gewoon thuis, haha.

Challenge;

CAS on Friday - Feathered Friends

6 opmerkingen:

  1. Wat een lief tafereeltje.
    Het lijstje eromheen maakt het speciaal, mooie kaart hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk, de grote paddenstoel en de vogeltjes.
    Genieten dat uit eten gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sweetness!! Your little die cut scene is just so very sweet!! Thanks for playing along with the CAS on Friday challenge to make a clean and simple “feathered friends” card.
    –Deb Horst, Guest Designer #291

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien