donderdag 26 september 2024

52 Weeks to Christmas, #39-2024. Challenge: kaart die schuift, draait of beweegt.


De laatste donderdag van september en dat betekent dat we weer een nieuwe challenge voor je hebben bij 
52 Weeks to Christmas. Martina was aan de beurt om het thema te kiezen en dat werd: Maak een kaart die schuift, draait of beweegt. 
De kaart die we afgelopen zondag maakten tijdens de workshop onder leiding van Marleen was een pop-up kaart en die beweegt, dus prima voor deze uitdaging. Hierboven zie je de buitenkant met het leuke snoephuisje (Collectable van Marianne Design die komend weekend uitkomt) van Marleen. Ik koos voor lila/paars papier en de uil op het dak is een sticker.
Marleen had voor het pop-up gedeelte een duidelijk stappenplan gemaakt, hartstikke handig. Ik beplakte het met de gave Christmas cookies (ook een Collectables byMarleen), wat zijn ze tof! Naar voorbeeld van Marleen heb ik de ovenwant gebruikt.

Ga je de uitdaging aan en doe je mee met onze challenge? Link dan jouw kerstkaart die schuift, draait of beweegt onder het bericht dat morgen op het 52 Weeks to Christmas blog verschijnt. Dat kan t/m 27 oktober 20.00 uur, want de challenge duurt tot de zondag voordat de nieuwe challenge begint. Elk ander kerstkaartje kun je onder het bericht van vandaag inzenden. Mocht je inspiratie nodig hebben, bezoek dan het 52WTC-blog de kaartjes van alle DT-dames en onze gastdesigners te bekijken. Op het blog vind je ook de uitslag van de gnomes-challenge van vorige maand.

Gisteren was een prima dagje, ik begin al weer te wennen aan een vrije woensdag, haha. De lunch was heerlijk, het gezelschap aangenaam. 's Avonds lekker gesport en nog wat gefröbeld. Vanavond gaan Nelly en ik richting Daan voor een knutseldate, is door de vakanties al weer een tijdje geleden, zin in-in!

Challenges;

Girlz Creative Christmas Challenge - Gingerbread man

Merry Little Christmas Challenge - Anything goes

9 opmerkingen:

  1. wow een explosieve kaart, tof gedaan groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heelgaaf kaartje je hebt vast genoten die dag!!
    Liefs Annemarie en Merit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat n superleuke winterse kaart met popup binnenin
    Groetjes t

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een gave kaart met een toffe binnenkant! Leuk dat je de workshop van Marleen hebt gevolgd. Ik dacht je al te herkennen op de foto.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hihi, denk dat je wat in de war bent, het is toch al de laatste donderdag van september.....
    Ik had niet gezien dat er alweer een challenge was, dus van mij vandaag een gewone kerstkaart.
    Vindt de opdracht ook wel een echte uitdaging di jou echter goed is gelukt.
    Mooie kaart.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke kaart heb je gemaakt, ik zag je al op de foto staan op Instagram!
    Leuk dat je die workshop hebt gevolgd.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf hoor, erg leuk dat huisje en het pop-up gedeelte!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gave kaart met het pop-up gedeelte. Leuk dat je die workshop hebt gevolgd!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige kaart heb je gemaakt bij de workshop van Marleen en je had meteen een prachtige voorbeeldkaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien