zondag 1 september 2024

De lucht in bij Knutsels en Kadootjes.



Vandaag gaat de nieuwe challenge van start bij  Knutsels en Kadootjes . Het thema voor de komende 4 weken is: "alles wat vliegt in de lucht". Ik koos voor een luchtballon met een mandje vol schattige beestjes uit het 'Happy hippo' pakket van Bella Lulu. Het kaartje is voor Eline die ik meestal 2x per week zie tijdens de sportlessen bodypump en x-core. Vorige maand kwam haar zoontje Milan, het broertje van Novalie. Eline is tot 3 weken voor de bevalling doorgegaan met sporten, weliswaar op eigen tempo en niveau, maar toch: bikkel! 

Natuurlijk ging er een slabbetje van Stof with Love bij in de envelop. Het heeft een printje met olifantjes en de kleur vind ik wel stoer voor een jongetje.

Benieuwd wat mijn DT-maatjes meenemen op vakantie? Kijk dan eens op het K en K-blog. Meedoen kan t/m vrijdag 27 september en je mag 2 creaties inzenden. 't Scrap-Ateljeetje stelt een mooie prijs ter beschikking voor de winnaar.

Vandaag brengen Rolf en ik een bezoekje aan het Spoelfestival in Culemborg. Het is het meest laidback festival van Nederland, heel (gratis) toegankelijk, gemoedelijk en relaxt.



2 opmerkingen:

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien