vrijdag 6 september 2024

Hoera een jongen.

Toen ik het geboortekaartje voor Milan maakte, plakte ik ook nog het begin van een tweede kaartje. Gisteravond koos ik er een tekstje (van Nobody-Else) bij, matte ik het op geel papier en koos hetzelfde kleurtje voor het onderste laagje van de kaart. Kijk het schattige beertje heerlijk zweven...
Gistermiddag was het weer behoorlijk warm in de kas, dus hebben we de lessen voortgezet in het buitenlokaal. De leerlingen maakten mooie bloementaartjes met materialen uit de schooltuin en daarna gingen ze aan de slag met een Pinterest-bord over hun favoriete interieur. 
Challenge;
Do Al(l) Kreatives - In the air

3 opmerkingen:

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien