maandag 2 september 2024

BINGO op het 4 Season blog.

Op deze eerste maandag van september hebben we een nieuwe uitdaging voor je op het 4 Season challenge blogZoals de blogtitel al doet vermoeden, gaan we bingo spelen. Ondanks dat we nog kunnen genieten van zomerse temperaturen gaan we stiekem richting herfst en dat zie je terug op de bingo-kaart: 

 

Bingo

 

 

 

Trapjeskaart

 

 

 

Oranje

 

 

 

Paddenstoel

 

 

 

Bruin

 

 

 

Pompoen

 

 

 

Schommelkaart

 

 

 

Blaadjes

 

 

 

Schudkaart

 

 

Groen

 

 

 

Zoek in bovenstaand plaatje één rijtje uit en laat die elementen terugkomen op je creatie. Dat mag horizontaal, verticaal of diagonaal.
Ik koos voor de middelste rij van links naar rechts: Bruin-pompoen-schommelkaart. Eline's eekhoorn komt uit de grote pompoen gepiept, grappig toch met z'n handjes zo over de rand?!
Meedoen kan t/m vrijdag 4 oktober en mag zo vaak als je wilt. Kijk ook eens op het 4 Season blog, want naast Nelly en Daan hebben ook Angélique en Deanne een rijtje op de bingokaart uitgekozen en mooie voorbeelden gemaakt.

Na een fijn weekend gaat de werkweek weer beginnen. Afgelopen vrijdag is mijn werklaptop weer gefikst en gelukkig staan alle bestanden er nog op, een hele geruststelling. 
 

Challenge;

Creaties Suzan (op Facebook) - Herfstkaartje

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk al die Herfst tinten. 🥰
    Ik hou van de Herfst, vind de kleuren altijd zó mooi.
    Super leuk, die kleine handjes/pootjes zo over het randje, hij lijkt "Kiekeboe" te zeggen.
    Leuke kaart, ik ga zeker meedoen, instiratie genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien