dinsdag 24 september 2024

Vinted labels.

Ik had weer wat kleding verkocht via Vinted. Een sportbroek (nooit gedragen),  een shirtje en een jeansjasje. Allemaal tegen spotprijsjes, tussen de €2,- en € 4,-, maar dan nog vind ik het leuk om een labeltje toe te voegen. Deze maakte ik met fruit dat van een verpakking kwam. 

Gisteravond tot 21.30 uur ouder-leerlinggesprekken gehad en dat na een volle dag lesgeven, da's best pittig. Vandaag doen we dat maar es dunnetjes over, nu mag ik tot 21.00 uur. Maar het zijn geen vervelende gesprekken en leuk om ouders (weer) te zien en te spreken.



3 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat het fruit van een verpakking komt, zo zie je maar weer, je ziet overal wel iets wat je kan gebruiken.
    Leuk dat je Vinted pagina zo goed loopt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om een mooi label toe te voegen. Daar waren de ontvangers vast heel blij mee.
    Fijne dag.

    lieve groetjes,
    emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee om een label toe te voegen en ze zijn lekker vrolijk!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien