zondag 15 september 2024

Knutsels en Kadootjes reminder: Alles wat vliegt.

Nog t/m vrijdag 27 september kun je meedoen met de lopende challenge bij Knutsels en Kadootjes. Het thema is 'In de lucht/Alles wat vliegt' en dat bood me een mooie mogelijkheid om een Halloween-kaartje te maken. Daarop vliegen raven, een spookje en een 'vleermuis'. 
Ik plakte ze op een kant en klare achtergrond, waardoor een leuk sfeertje ontstaat. Tot slot nog wat blaadjes en een tekstje erbij.

Kijken jullie naar de reminderkaartjes van mijn DT-maatjes op het KenK-blog? Wellicht doe je nog inspiratie op om (nog een keer) mee te doen. Je mag 2 creaties inzenden.

Gisteren was een fijne dag: Verschillende kaartjes gefröbeld, fijn gewandeld en een heel tof en gezellig feestje gehad van Peter. Voor hem maakte ik een persoonlijk kaartje en heb ik een grote mand voor buiten met herfstplantjes (helaas vergeten om op de foto te zetten) als cadeau. Vandaag doen we het even rustig aan, sowieso genieten van het mooie nazomer-weer.

 Challenges;

Do Al(l) Kreatives - In the air

Kaartjes Inspiratie Challenge - Dieren op je kaart

Creaties Suzan (op Facebook) - Herfstkaartje

4 opmerkingen:

  1. Een leuke herfstkaart met dat vriendelijke spookje in de hoofdrol Colien. Geniet ze, hier is het nogal bewolkt jammer genoeg.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met Halloween heb ik niks maar dit vind ik een superleuke kaart die vooral een vrolijke sfeer uitstraalt.
    Fijne dag!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb ook niets met halloween maar het spookje en de hele kaart vind ik wel leuk geworden.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartstikke leuk deze kaart
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien