maandag 16 september 2024

Reminder 4 Season challenge: BINGO.

 

Nog t/m vrijdag 4 oktober kun je meespelen met de BINGO-uitdaging op het 4 Season challenge blog. Kies één rijtje uit op de bingo-kaart en laat die elementen terugkomen op je creatie. Dat mag horizontaal, verticaal of diagonaal. 


 

Bingo

 

 

 

Trapjeskaart

 

 

 

Oranje

 

 

 

Paddenstoel

 

 

 

Bruin

 

 

 

Pompoen

 

 

 

Schommelkaart

 

 

 

Blaadjes

 

 

 

Schudkaart

 

 

Groen

 

 

 

Zoek in bovenstaand plaatje één rijtje uit en laat die elementen terugkomen op je creatie. Dat mag horizontaal, verticaal of diagonaal.

Ik koos voor het middelste, verticale rijtje: oranje-pompoen-schudkaart. Automatisch komen ook andere elementen terug, maar goed...
Hier zie je het schudmateriaal nog es uitvergroot. Behalve sequins, kraaltjes en glitters zitten er ook gestanste blaadjes bij. Dit was de 2e poging, want over de eerste was ik niet tevreden. Daarin had ik fijne glitter gestrooid, maar die bleven hardnekkig plakken aan het mika, terwijl ik er toch vooraf even met een doekje met schoonmaakmiddel over had gewreven. 
Het achtergrondpapier was bijna niet meer te zien en de gouden sliertjes bleven aan de oppervlakte kleven. Bij het loshalen zat alles onder, toen bleken ze opeens niet zo statisch meer te zijn, haha. Maar ik ben tevreden dat ik ze eruit heb gewreven met een stukje keukenpapier... 

Spelen jullie (nog een keer) mee met onze BINGO? Je hebt nog 18 dagen de tijd... Fijne nieuwe (werk)week weer!

Challenge:

Creaties Suzan (op Facebook) - Herfstkaartje

2 opmerkingen:

  1. Dat heb ik soms ook bij schudkaartjes......grrr, dan krijg ik zo'n afknapper als het niet mooi schud.
    Het is een hele mooie hetfstkaart.
    De kleuren zijn prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha, ik zie het helemaal voor me! Toch heel leuk!
    En hij staat op mijn lijstje..maar even de tijd nemen morgen!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien