vrijdag 13 september 2024

Vandaag zetten we jou in het zonnetje.

Vanavond ga ik met Saskia naar Appelpop. Als ik haar ophaal, krijgt ze van mij deze labelkaart en een vaasje met zonnenbloemen. Die krijgt ze (bijna) elk jaar van me op haar verjaardag. Ze is 21 juli jarig, maar toen waren we op vakantie en daarna kwam het er niet van. Maar wat in het vat zit....

De mal kreeg ik van Monique en is zo leuk om een loaded pocket kaart te maken. Je kan er van alles in en op kwijt. Dit keer plaatjes uit een Bella Lulu pakket en knipvel. De labels hebben verschillende kleuren en groottes, waardoor je een beetje kunt spelen met welke waar in de kaart gestoken wordt.

Op naar een lange werkdag en daarna genieten van o.a. Di-Rect, zo'n zin in!

Challenge;

Double 'D' Challenges - Sunflowers

5 opmerkingen:

  1. Zonnebloemen 🌻altijd leuk!! Mooie creaties en veel plezier straks. Mijn berichtje voor morgen is ingepland! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah.... gezellig en leuk samen weg. Je kaart met pockets is erg leuk en zo vrolijk met dei zonnebloemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OMG these are fabulous! Thanks so much for joining in the fun at our Double D challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Co-Owner … Can You Handle the Pressure, Double D, Four Seasons, Peace On Earth, Stencil Fun, Simply Clean & Simple, Two Old Bats, Triple B, Word Power, Love Those Pretty Papers

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zonnebloemen zijn altijd goed!!
    Op een kaart geeft het zo'n zomers effect
    Leuk hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a fun pocket card! Each pocket holds beautiful treasures. Thanks so much for linking up with Double D Challenges. I wish you the best of luck in the draw.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien