zondag 8 september 2024

Happy Burgerday.

In de juni-collectie van Marianne Design zaten toffe stansjes om frietzakjes en hamburgers te maken. De frietjes gebruikte ik toen meteen voor DIT kaartje, maar de hamburger zat nog steeds in het zakje. Tot gisteren, want toen ik deze leuke sketch zag, moest ik meteen aan de burger denken. Destijds had ik de malletjes al gestanst en een A-tje vol toepasselijke tekstjes geprint, dus het kaartje was snel klaar. 

Wij mogen vanavond met Elmar & Lieke, Floor en Mirte mee naar de pannenkoekenboot, is nog een kado voor ons feestje ter ere van ons 35-jarig huwelijk. Gezellig en lekker! Verder wat aanrommelen in huis n wat voorbereiden voor de Kunst en Cultuurlessen van komende dinsdag. Ik wens jullie een fijne dag!

Challenge;

Freshly Made Sketches - FMS652



9 opmerkingen:

  1. Leuk en smakelijk kaartje Colien, fijne dag vandaag.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh my, the burger is fabulous and fits the sketch perfectly! Thanks for playing along with us at FMS this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Delicious! Such a fun card! Glad you joined us at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook al zo leuk bedacht, deze tekst bij het broodje.
    Als je zelf teksten print kan je zoveel origineels bedenken.
    Het is een vrolijke, leuke kaart.
    Welke pannenkoek heb je gegeten?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tof die burger en een gave kaart, Colien! De pannenkoekenboot was vast gezellig met elkaar en van harte met jullie 35 jarig huwelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kado, naar de pannenkoekenboot! Heb ik toch liever dan aan burger, hoewel je kaart dan weer erg leuk is!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh this card is so fun! That burger is perfect! I love it! Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien