zondag 22 september 2024

Nog meer pompoenen.


Oeps, mijn berichtje is niet verschenen vanmorgen, verkeerde datum ingepland: dom. Ik was vandaag niet veel online en had m'n blog nog niet gecheckt. Maar alsnog een kaartje om te laten zien. 

Vandaag was de Eline en Marleen fandag waar ik heen was, samen met 14 andere dames. Vanochtend gaf Eline uitleg over haar carriere en ontwerpprocessen. Daarna gingen we aan de slag met gezichtsuitdrukkingen op haar diertjes en gaf ze tips en trucs op het gebied van foto's maken (tja, die van het kaartje hierboven is niet 'zoals het hoort') van creaties. Daarna kregen we een heerlijke lunch en maakten we een wandelingetje naar de Waal. Vanmiddag was het de beurt aan Marleen, ook zij vertelde hoe het ontwerpen voor Marianne Design is ontstaan en vervolgens mochten we met de oktober-release gaan knutselen. 
Allemaal kregen we een pakket papier en stickers en bij een loterij heb ik ook nog papier, een stencil en een tof kussen met Eline's vosje erop gewonnen. Jullie zien het allemaal nog wel voorbijkomen, ik ga mijn werkweek voorbereiden. Morgen én dinsdag oudergesprekken en met 23 x een kwartier worden dat latertjes na de lesdagen. Gelukkig staat er voor morgen al iets ingepland...

Challenge;

Freshly Made Sketches - FMS654


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien