zaterdag 9 juli 2016

Decohanger #3.


Ik had jullie nog beloofd de decohanger te laten zien die ik voor Rebecca en Michel had gemaakt. Vorige week vierden zij dat ze beiden 50 zijn geworden en vonden 'onze aanwezigheid' voldoende als cadeau. Maar daar trappen we natuurlijk niet in! ;-)

Met een hele groep besloten we om meerdere dinerbonnen van een plaatselijk restaurant te geven. Ook een ijskaartje van Het Heusdens IJshuys mocht niet ontbreken, evenals een bloemetje. 
De hanger werd met veel enthousiasme ontvangen. Al helemaal toen er ook nog bonnen aan bevestigd waren (niet op de foto's te zien...), 'dat had toch allemaal niet gehoeven!'....
Op de foto zetten was nog niet zo makkelijk, er stond veel wind en dan waaien de flesjes, potjes en lintjes alle kanten op. Uiteindelijk denk ik dat jullie wel een aardig beeld hebben hoe de hanger eruit ziet.
Goed weekend, allemaal!

3 opmerkingen:

  1. Supereuk deze decohanger! En helemaal als ie ook nog eens versierd is met allemaal 'lekkere' bonnen. Dat zijn de beste cadeaus :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supergaaf deze cadeau hanger. Met bonnen helemaal leuk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super originele en feestelijke manier om cadeaubonnen te geven! Ze houden er ook nog een mooi decoratiestuk met een leuke herinnering aan over!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien