dinsdag 5 juli 2016

So Sanne in de lift.

Bij Dutch Card Lovers is de uitdaging deze keer om een kaartje van je favoriete designer te liften. Daar hoefde ik niet lang over na te denken: Sanne maakt zulke leuke kaartjes, die wilde ik wel als inspiratie gebruiken. En aangezien ik een sterkte kaartje wilde maken (helaas meerdere nodig voor een aantal mensen die slechte berichten hebben ontvangen), koos ik deze kaart van Sanne uit:
Ik was weer eens enthousiast, dus maakte ik er nog eentje met de leuke nieuwe panda-mal. Dat werd dit beterschapskaartje:
Ik ben benieuwd wat Sanne ervan vindt dat 'tante' Colien haar kaartjes heeft gelift. Ja, je leest het goed, het zijn meerdere kaartjes en ik ben inderdaad officieel Sanne's (aangetrouwde) tante... Morgen dus nog meer liftkaartjes, dan voor blije gebeurtenissen.
Challenge;
Dutch Card Lovers - Liftkaart

15 opmerkingen:

  1. Ze zijn leuk!!
    Tof dat jullie familie zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal leukkk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke kaartjes, je hebt ze mooi gelift Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk tante Colien! Bedankt voor het meedoen met de DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wist dat je tante van Sanne bent, leuk! En zeker erg leuk dat je kaartjes van haar liftte (misschien nog even haar kaartjes erbij zetten?) Ze zijn echt heel erg leuk, ben benieuwd naar de rest. Dank je wel voor het meedoen met DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je Sanne hebt gelift! Groot gelijk, haar kaartjes zijn altijd zo mooi. Die van jou nu dus ook ;) Lief is dat sterkte kaartje met een poesje erop. En ook het pandakaartje is gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ben het helemaal met je eens, dat je Sanne als inspiratiebron gebruikt ! ze maakt dan ook toffe kaartjes, maar ook jij kan er wat van ! helemaal leuk zijn ze geworden... en ja hoor, eens je begint met deze lieverds van marianne design ben je weer vertrokken !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je Sanne haar kaart hebt gelift. Leuke en lieve varianten zijn het geworden, mooie papiertjes er bij ook. De panda is mijn favoriet. De mal ligt hier te wachten op tijd en inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een grappig poesje.....lijkt Tommy wel.
    Gave kaarten die panda is ook al zo leuk.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve tante Colien,

    Wat leuk dat je mijn kaartje hebt gelift. Ik vind jouw versie ook hartstikke leuk geworden, zeg!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ken Sanne niet maar je liftkaartjes zijn geweldig leuk met die pleistertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oeps zie nu dat ze boven me staat in het commentaar... ga meteen even kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart heb je gelift met een fantastisch resultaat!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groet Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk dat je een kaart van Sanne gelift hebt! Ze zijn erg leuk geworden! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien