zondag 17 juli 2016

Samen (bijna) 130 jaar.

Gisteren vierden mijn ouders dat ze samen (bijna) 130 jaar zijn. Mijn moeder was in april jarig, mijn vader wordt in augustus 65 jaar. Dat vonden ze een feestje waard en ze verstuurden maar liefst 65 (hoe toepasselijk...) uitnodigingen. Mijn 3 zussen zorgden ervoor dat alles in orde kwam met de hapjes en drankjes en ik nam de versiering voor mijn rekening. Naast gekochte ballonnen en slingers heb ik deze vlaggenlijn gemaakt om op te hangen.


Verder maakte ik wat labels en stekers voor bij de bloemetjes:
Voor op de sta-tafels vulde ik kleine conserven potjes met een roosje, vrouwenmantel en Hypericum-besjes. Aan ieder potje een label. 
De stekers gingen in bloemstukjes die ik voor de tafeltjes-met-stoelen-eromheen maakte. (Op de 2 grotere tafels had ik grotere bloemstukken gemaakt, maar helaas niet op de foto gezet...)
Natuurlijk kon een kaart niet ontbreken. Ik heb em met hetzelfde papier gefröbeld als bovenstaande versieringen. Het werd op het laatst nog een kaart van ons allemaal.
Als je het lintje losmaakt, kun je de kaart openklappen. Binnenin was een tegoedbon voor een fotoshoot met de hele familie geplakt. De laatste keer hebben we als dochters met mannen en kinderen foto's laten maken, nu leek het ons een leuk idee om 'ons pa en ma' erbij te hebben. Echt met z'n allen, dus ook Quint, hun jongste kleinkind, want die ontbrak nog op de laatste foto's. Ze vonden het een superleuk kado, idee geslaagd, nu nog een datum prikken ;-)


11 opmerkingen:

  1. Van 💜e gefeliciteerd met je vader en moeder samen!! Dat is mooi, samen 130 zijn!! Wat heb je onwijs mooie versieringen voor hen gemaakt, maar dat is jou wel toevertrouwd!!! Heel feestelijk! En een foto-shoot met heel de familie, echt een tof cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een feestelijke boel daar bij jullie thuis, en jouw de versieringen laten maken is een goed idee van je zusjes, het ziet er prachtig uit. Van harte gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat verzorgde je op en top! Knap!
    Mooi allemaal en die familiefoto is een tof idee!!xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een feestje zeg, met al die mooie creaties!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Samen 130, gefeliciteerd! Wat gezellig om dat zo samen te vieren. Jouw versiersels en bloemwerk zien er weer prachtig uit. Wat zal dat mooi gestaan hebben. En wat een geweldig cadeau hebben jullie gegeven. Ja hihihi, een datum waarop iedereen kan... dat kan nog lastig worden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig werk voor een fantastische gelegenheid!
    Leuk kado-idee!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je ouders! Wat heb je er weer een hoop werk van gemaakt en wat ziet het er allemaal top uit, Colien! Gaaf hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Colien,

    Wat maakte je een mooie complete set... En wat een geweldige kado voor jullie ouders! Zullen ze zeker heel tevreden mee zijn!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog gefeliciteerd met jouw ouders! Wat een gave versieringen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met jullie pa & ma, wat een fijne jonge ouders heb je nog! De versiering zit er top uit, maar dat kan natuurlijk ook niet anders met zo'n creatieve dochter.

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je Ouders!!
    Wat een prachtige slinger, labels en stekers en kaart heb je gemaakt voor het feestje van je Ouders. Een hele leeftijd zo samen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien