zondag 10 juli 2016

Nog eentje 40.

Gisteren was Patrick jarig, dus ging ik aan de knutsel. Op zijn kaart heb ik een fotocamera verwerkt, want fotograferen is zijn hobby. Het achtergrondpapiertje past daar prima bij. Zijn leeftijd heb ik subtiel/klein gehouden, want hij had er wat moeite mee, haha. En dat terwijl hij niet de eerste is in de vriendengroep die deze leeftijd bereikt.... (bovendien naderen Rolf en ik het volgende ronde getal al, ons hoor je niet klagen.) 

Samen met 'het oudje' hebben we een gezellig feestje gevierd met een bbq en een drankje. Later op de avond kwam daar ook nog het kampvuur bij in zijn mooie, grote tuin en samen met het lekkere temperatuurtje hielden we onze voetjes (en de rest) heerlijk warm. En zo was het opeens half 2 vannacht, time flies... Toen zijn we toch maar in de auto gestapt, aangezien het nog een uur rijden was naar huis.
Fijne zondag, geniet ervan!
Challenges;
Knutsels en Kadootjes - Mannenkaart (2e inzending)
Mojo Monday - MOJO455

11 opmerkingen:

  1. Such a fun card! Thanks for playing along with Mojo Monday!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi toepasselijk kaartje voor de jarige...je hebt hem wel een klein beetje geplaagd door zijn leeftijd erop te zetten hoor..en je hebt gelijk hij mag nog niet klagen daarover..maar een gezellig feestje heeft hij gegeven, nog lekker afsluiten met kampvuur..het was er een prima nacht voor in ieder geval..bedankt voor het mee doen bij K&K. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo subtiel vind ik de leeftijd niet ;) Maar ik zou ervoor tekenen, 40 jaar! Superleuk kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een hele leuke kaart gemaakt ! blij de lezen dat je zo'n fijne tijd hebt gehad !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezelligheid, heerlijk genieten!
    Je kaartje is top!


    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. klinkt als een gezellig feestje, die leeftijd is vast snel vergeten, superleuk kaartje!! Ik hoorde overigens gisteren op de radio dat de foto die je gemaakt hebt een feety heet (oftewel een selfy van je voeten!) ha ha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele leuke kaart!!
    groetjes karien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellig feestje! En je kaart is super. Dat achtergrond papier is echt heel gaaf!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Really love the way you flipped the sketch! Great photography themed card! Thanks for joining us at Mojo Monday!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo genieten is dat, die zomeravonden! Pakken wat je krijgen kunt, heel verstandig!! Je kaartje is gaaf, stoer, het is weer een topper!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een supergave kaart, stoer en in mooie kleuren! Klinkt als een gezellige avond en ja ... ouder worden bekijk ik maar zo: fijn dat je het in gezondheid mag worden en tot op zekere hoogte is leeftijd een getal :)

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien