vrijdag 1 juli 2016

Hello.

Naast de panda-mal behoort ook deze van het paard (ook als eenhoorn om te toveren) tot mijn verzameling. Echt té leuk en ik móest er zondag dan ook meteen mee aan de slag. Tja,.....en daar lag dat paard dan... al vanaf zondag.... op de snijmat te wachten op een bestemming.... 
Gisteravond was het zover en plakte ik haar (duidelijk een merrie met het bloemetje in de manen, hihi) op dit kaartje. Gewoon zomaar, met een algemeen tekstje, zodat het paard nog alle kanten op kan ;-)
Graag tot morgen, dan show ik nog een 'hello'- kaartje met mijn favoriete stansmal aller tijden van Marianne Design... rara... 
Challenge;
The Paper Players - Sketch Challenge #301

11 opmerkingen:

  1. Paarden willen graag alle kanten op kunnen, dat heb jij goed begrepen ;) Enig ook weer deze mal van MD. Jij weet met die mallen altijd weer geweldige kaartjes te maken. Superleuk is deze. En morgen? Begint het met een b en eindigt het op loem?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die is duidelijk klaar voor een feestje!
    leuke kaart!
    Fijn weekend!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is weer een geweldige kaart !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart! En die mal is ook geweldig Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf joh! Dat paardje is ook echt leuk! Haha, dat bloemetje is haar manen, geweldig! Tikje stoer door het jute ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Really really cute! I LOVE that horse.Thanks for playing along at The Paper Players!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig leuk kaartje!
    De nieuwe diertjes hebben echt een heel hoog "heb" gehalte.
    Ben zelf heel braaf geweest en heb alleen de beer gekocht hihihi

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaartjes met al die nieuwe mallen op jouw blog!!! Ik heb ze zelf nog niet maar als ik dit zo zie.... gewoon te leuk.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja dit paardje is ook helemaal leuk! Mooi met het jute erbij en dat getekende kadertje... helemaal goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a totally cute card. I love the colors and the repetition of dots. The burlap adds fabulous texture, too. so glad you joined us at the Paper Players this week
    Jaydee

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien