maandag 4 juli 2016

For you.

Nog een nieuwe mal (Craftables) van Marianne Design en zooooo gaaf! Ik had de panda en het paard in voororder staan en twijfelde of ik deze dromenvanger ook zou bestellen. Toch niet gedaan, maar had al spijt toen ik deze mooie kaart bij Marleen zag. Toen wist ik het: deze ga ik meteen bestellen! En woensdag lag hij in de brievenbus, helemaal blij! En ik heb al een boel mensen in gedachten bij wie deze dromenvanger past en die dat ook echt wel waarderen. Dit kaartje ging zaterdag al naar iemand die even een steuntje in de rug kan gebruiken....
Challenge;
CAS(E) this Sketch! - CTS#179

10 opmerkingen:

  1. Dit is gaaf! Een stans van een dromenvanger. Echt nog nooit gezien, super origineel. Je eerste kaartje met je nieuwe aanwinst is geweldig. Je hebt vast met een glimlach op je gezicht aan deze kaart zitten werken. Genietend van je onwijs leuke stans.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik kan me best voorstellen dat je twijfelt, ik zou me er geen raad mee weten....
    toch een geslaagde kaart, ben benieuwd wat jij er mee gaat doen
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaaaa, leuk!!!!
    Ik snap dat je spijt had en toch nog om ging.
    Supergaaf!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind deze stans ook helemaal bij jou passen! Prachtig kaartje heb je er mee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart! Ja die mal is ook prachtig Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Grappig. Ik zag het ook bij Marleen en toen had ik het al bij t woefke opzij laten leggen. Haar uitvoering vond ik heel mooi! Toen ik in het t Woefke was, hadden ze daar ook een dromenvanger van kaizercraft, die ik heel mooi vond. Toen was het moeilijk kiezen. Ik koos voor de kaizercraft en maakte er al kaartjes mee, ik moet ze nog laten zien op mijn blog.
    Maar nu ik jou kaart zie, denk ik weer, ooo die is toch ook leuk!!
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, this is so fun! Great take on the sketch!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien