woensdag 6 juli 2016

So Sanne in de lift #2

Afgelopen zondag was het kraamfeest van baby Mia. Voor haar geboorte had ik al dit kaartje gemaakt, maar natuurlijk wilde ik er nog eentje maken voor haar eerste feestje. En waar kun je beter inspiratie opdoen voor een babykaartje als bij Sanne? Ik heb dan ook van haar dit kaartje gelift, hier het origineel van Sanne:
Behalve gave kaartjes maakt Sanne ook hele leuke andere creaties. Ze is een kei in haken en maakt te gekke, hippe haaksels. En sinds we naar de voorjaarsbeurs in Den Bosch zijn geweest, waar ze de Silhouette Cameo heeft aangeschaft, bedrukt ze ook kleding. Zo maakte ze al diverse rompertjes en shirtjes. Ik vroeg haar of ze voor Mia ook een rompertje wilde bedrukken en dit is het resultaat:
Is het niet enorm cool om met zo'n leuk persoonlijk cadeau aan te komen?! Ik vind em echt geweldig en de kersverse ouders ook! Sanne had de romper al netjes ingepakt in pandapapier (zoals je misschien weet is Sanne dol op panda's...), maar ik vond het leuk om em zichtbaar te geven. Het papier heb ik wel gebruikt als ondergrondje.
Zo werd het samen met een broekje en sokjes een leuk pakket. 
En toen ik toch in de babykaartjes-stemming was, heb ik ook nog maar een jongensversie gemaakt ;-)
Graag tot morgen, dan is het weer kerstkaartendag bij 52 Weeks to Christmas. Je kunt nog steeds meedoen met onze challenge; Maak een kerstkaartje in zwart/wit met een vleugje zilver of goud....
Challenge;

16 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig cadeau is dit, zo origineel!! Wat zullen de papa en mama van Mia dit leuk vinden...
    PS Guusje is net wakker en loopt alweer rond...met jullie flos...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk!
    Zoiets ontvangen daar wordt je gewoon super blij van!
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf pakket! Heel leuk gemaakt en ook je kaartjes zijn erg leuk gelift! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een geweldig setje werd het zo ! mooi gemaakt
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je de kaartjes van Sanne lift! Ik gebruik ze ook regelmatig als inspiratie. Je hebt er echt superleuke kaartjes van gemaakt, en een geweldig cadeautje voor Mia!
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk leuk leuk allemaal!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, superleuk je kaartje, heel mooie lift!! Dat Sanne met de Silhouette goed overweg kan zie ik op FB. Het is ook onwijs leuk om te doen,ik ben er ook al aardig aan verslingerd. Leuk dat je met DCL meedoet, Colien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schitterende lift, prachtig setje dit rompertje met kaartje!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben helemaal weg van deze kaartjes! Ik herkende meteen de inspiratiekaart, maar vind jouw liften nóg veel leuker! Te gek dat je de panda ook liggend hebt gebruikt, daar had Eline zelf nog niet eens aan gedacht. Fijn dat de ontvangers blij waren met het rompertje. Ik heb hem gemaakt met veel liefde. Je hebt er een leuk setje mee gemaakt!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat een leuk kraamcadeau en je kaartjes zijn superleuk!!
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gaaf setje! Superleuk kraamcadeau is dit. Je kaartje is enig met de panda die languit ligt. Rompertje van Sanne, broekje en sokjes maken het compleet. De boy-versie is trouwens ook heel gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ontzettend leuk! Leuk dat je Sanne gelift hebt. Herkenbaar aan leuek details en de pnd is naturlijk dan je eigen draai.Ook het rompertje is fantastisch! Zo origineel.
    Je boys kaartje is ook top!
    Groetjes en tot morgen, kaartje klaar hoor!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo leuk die liggende panda, geweldige kaartjes!
    Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuk pakket! Geweldig alle persoonlijke cadeautjes. De liggende panda vind ik helemaal top, leuk gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super lift!!! En ik ben helemaal fan van je liggende panda. Ga ik jou ook een keer "liften"als je het goed vindt.
    Fijne week!!

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk om na mijn vakantie alle berichtjes langs te gaan die ik in de tussentijd gemist heb! Deze zijn ook weer super! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien