maandag 25 juli 2016

Tweeling op komst.

Dit kaartje knutselde ik op bestelling. Het verzoek was om iets te maken voor iemand die zwanger is van een tweeling en al een dochter heeft. Op een of andere manier moest ik meteen aan de eendjes van Marianne Design denken en die heb ik er dan ook maar voor gebruikt. Vanavond krijgt de besteller het kaartje, maar via een reactie op een foto kreeg ik al bericht dat het helemaal oké is.
Vandaag weer lekker aan de slag voor het zomerkamp, samen met mijn zus ga ik de groepslijsten samenstellen en buslijsten maken. Verder nog de verzekering regelen, wat materialen inkopen en wat kopiëren. Dat kan allemaal op het gemakje, heerlijk nog een week de tijd!
Challenges;
Marianne Design Kreadiva's - Alles geht 
Marianne Design Divas - Anything goes

10 opmerkingen:

  1. Wauw, en dan heb je opeens 3 kindjes! Wat bijzonder, een tweeling. Het is weer een leuk kaartje geworden met de eendjes.

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk kaartje en leuk dat rode !!!!
    Een sterke kaart !
    Succes met het zomerkamp !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een gezellig kaartje en wat speciaal om te maken. Succes met alle voorbereidingen voor het kamp.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf! Leuk verbeeld met die eenden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och, wat zijn de eendjes schattig. Geweldig kaartje, voor de tweeling!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een grappig kaartje is dit geworden. Leuke tekst en die oogjes zijn ook grappig. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig om de verschillende maten eendjes te gebruiken voor de 'grote' zus en de tweeling die onderweg is. Ze zijn zo leuk, vooral in deze tinten. Gewoon wit met een oranje snavel, zo hoort een eendje te zijn :) Veel plezier vandaag met alle voorbereidingen van het zomerkamp!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hele leuke kaart ! mooi gedaan
    succes met je voorbereidingen
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart! Mooi gemaakt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lekker origineel weer, mooi kaartje zeg! Liefs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien