zaterdag 2 juli 2016

Nog een keer 'hello'.

Ellen had het gisteren al geraden toen ik zie dat ik vandaag een kaartje zou laten zien met mijn favoriete Marianne Design mal: de Ribbon Flower 2. Heb er nog nooit een lintje aan toegevoegd, maar vind em (nog steeds) te gek! Op het bloemetjes papier (van Stampin'Up) komt ie mooi over en met een knoop bovenop is ie helemaal af!
De aanleiding tot het bovenste kaartje was de sketch en toen maakte ik maar meteen deze. Vanavond hebben we een feestje, dan vieren we dat Rebecca en Michel samen 100 zijn geworden. We zijn uitgenodigd dit samen met ze te vieren onder het genot van een borrel en bbq. Voor het stel maakte ik ook een decohanger in deze kleurtjes, die zie je snel op mijn blog. Hopelijk is het vanavond een beetje droog....
Challenge;
Freshly Made Sketches - FMS243

6 opmerkingen:

  1. Wat eenleuke kaartjes. Ik vind die bloem ook nog steeds prachtig en elke keer denk ik, die moet ik ook kopen maar ik vergeet het elke keer Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaartjes, de bloem is idd erg leuk! Ik hoop ook op een droge s'zomerse middag, wij gaan bbqen bij mijn zus! duimen dus!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is a pretty card and I love that flower. Thanks for joining us at Freshly Made Sketches this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave kaartjes!! Snap helemaal dat deze bloem je favoriet is, dat had Ellen goed geraden! Hier is het droog en nog best wel zonnig ook, dus hopelijk bij jullie ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha ja, goed geraden! Hij is ook mooi, deze bloem. Geve kaartjes. De bovenste is favoriet bij mij, echt gaaf met die witte bloem.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. How pretty this is!! Love the colors and that wonderful flower. So glad you joined us this week at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien