woensdag 27 juli 2016

Fijne Vakantie.

Nog een zomers vakantiekaartje. Ook deze is gemaakt met een vrolijk papiertje uit het laatste IDEE&post-pakket. De 'puffy-dot' sticker-rondjes zijn echt grappig. Net als het zonnebrilletje, ooit eens gekregen van Esther (weet je nog?) en de tekst past bij deze dag(en)
Vandaag gaan Rolf en ik met onze nichtjes Indy en Rosey naar attractiepark Hellendoorn. Vroeg uit de veren, flinke rit voor de boeg, maar het wordt vast een leuk avontuur....

Challenges;
AnMa Creatief - Zomer
The Paper Players - Sketch #305

7 opmerkingen:

  1. Leuke kaart! Dat brilletje is inderdaad erg grappig Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superzomers kaartje! Hartstikke leuk. Wat onwijs gezellig dat Rolf en jij vandaag met Indy en Rosey naar Hellendoorn gaan. Ontzettend veel plezier met z'n vieren. Hopelijk blijft de zon een beetje schijnen, dat maakt zo'n dag nog veel leuker.
    PS Geen KKT-kaartje vandaag? Das niks voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh jee, we komen net thuis en ik zie inderdaad overal blauw/geel...behalve bij mij.... Had mijn berichtjes al ingepland en m'n agenda is nog niet open geweest deze week, dus even vergeten...

      Verwijderen
    2. Dat kan de beste overkomen, dat bewijs jij hier maar eens :) Het is veel belangrijker dat jullie een gezellige dag hebben gehad! Voor morgen alvast veel plezier bij Doe@ding!

      Verwijderen
  3. Hoi Colien,
    Avonturenpark Hellendoorn! Dat gaan ze super vinden! Ik ben er regelmatig met de kinderen geweest toen ze kleiner waren en elke keer vonden ze het weer leuk.
    Je kaart is super. Dat zonnebrilletjespapier is zo gaaf!
    Groetjes
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zalig zomers kaartje!
    hopelijk is/was het een leuke dag vandaag!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh my I love all those sunglasses! Adorable card! So glad you joined us at the Paper Players!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien