zaterdag 16 juli 2016

Thank you.

Het schooljaar zit er bijna op en dat betekent niet alleen afscheid nemen van leerlingen, maar ook van collega's. Dit kaartje maakte ik voor Kirsten, onze onderbouwcoördinator. Zij komt volgend jaar, vanwege een andere structuur waarin we op school gaan werken, in een ander team. Dat zal even wennen zijn, vooral omdat ik heel prettig met haar heb kunnen samenwerken en zij mij de laatste jaren gesteund heeft op momenten dat het even niet goed liep met mij of met één van mijn mentorleerlingen. Natuurlijk zien we elkaar nog wel, we blijven beiden op dezelfde school werkzaam, maar een beetje afscheid is het wel.
De achtergrond van dit kaartje is gemaakt met een embossingmal uit de laatste IDEE&post, evenals het strookje papier (wat je misschien nog herkent van de wielrenkaart...). De bloemetjes zijn gemaakt met stempeltjes en malletjes van de Action.
Gisteren een enorm leuke dag beleefd met onze onderbouwleerlingen en diverse collega's tijdens een sport- en speldag als laatste 'les'-dag. Het was prachtig weer, de leerlingen waren fanatiek en samen met een collega ben ik nog op redelijke hoogte het klimbos in geweest. Op naar de laatste schoolweek, maar eerst (een druk) weekend!

7 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje voor Kirsten, dat heeft ze echt verdiend!!
    Wat was het leuk gisteren he?! De middag lijkt me ook wel enorm gaaf zeg, toffe foto's!
    Gezellig weekend, en de appelflappen waren zalig!! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart! En wat fijn dat jullie elkaar toch blijven zien. De middag ziet er gezellig uit, leuke foto's Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi kaartje Colien. Succes met je laatste week, en dan lange verdiende vakantie! Mijn twee weekjes vakantie zitten er al bijna op, volgende week weer aan het werk...
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk is die embossingmal, die gaat vaak gebruikt worden denk ik zo! Je bent sportief, leuke activiteit hebben jullie gedaan! Geniet van je drukke weekend.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Colien, gaaf kaartje! Lief dat je dat voor je collega doet. Zal voor haar ook enorm wennen zijn!
    En wat een leuke foto's zijn het. Een top middag zo te lezen en te zien!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vrijdag was een gezellige dag! En die appelflappen, wat waren die welkom en lekker! Geweldig idee. Gaaf zoals je daar bovenin het klimbos hangt. Kaartje voor Kirsten is hartstikke leuk. Ze wordt verwend met zelfgemaakte kaartjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje voor je collega, mooi die textuur in de achtergrond!! Je klim-middag ziet er ook tof uit, zo te zien heb jij geen hoogtevrees! Stoer!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien