zondag 3 juli 2016

Hoera! geslaagd.

Gisteren was het feestje van Rebacca en Michel, omdat ze samen 100 jaar waren geworden. Hun dochter Floor had ook iets te vieren: zij is geslaagd voor haar VMBO-T diploma. Dat is natuurlijk ook een felicitatie waard en daarom ging ik voor haar aan de slag met het schoolbordje en verschillende letters van Marianne Design. Samen met wat mooie papiertjes van American Crafts en bloemetjes van MFT knutselde ik dit kaartje. Ze kreeg het gisteren samen met een lekkere reep Milka chocolade.
Voor morgen staat een kaartje ingepland met een nieuwe mal van Marianne Design .... Nieuwsgierig? Dan graag tot morgen ;-)
Challenge;
Mojo Monday - MOJO454

5 opmerkingen:

  1. Heel toepasselijk dit schoolbordje! Het is ook net of je er met krijt op geschreven hebt, Leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk dat schoolbordje! Ik kom morgen even kijken natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. SUperleuke hoe je de schets hebt verwerkt. Dat schoolbord is geweldig met deze letters, ik vind het een super geslaagd kaartje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat schoolbordje is echt superleuk voor een geslaagdenkaartje! Natuurlijk ben ik nieuwsgierig en natuurlijk kom ik morgen weer langs. Tot dan!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien