donderdag 16 augustus 2018

52 Weeks to Christmas #33.

De zomervakantie zit er (bijna) op en we hebben nog heerlijke zonnige dagen op dit moment. Ook op deze donderdag kerstkaartjes en net als vorige week zijn het weer snel-klaar exemplaren geworden met kaartjes van Kruidvat als uitgangspunt. 
Lekker simpel, maar wel weer 2 voor de voorraad :) Op de foto lijkt de onderste kaart donkerblauw, maar het is toch echt zwart... 
Doen jullie mee met onze wekelijkse uitdaging? Op het 52WTC blog zie je nog meer inspirerende kaartjes. 
Ik ga zo richting Antwerpen. Eerst voor een workshop bij Elke van Craft & Things en daarna heb ik afgesproken met Sarah. Het lijkt me erg leuk om haar in het echt te gaan ontmoeten. En zij gaat mij de (omgeving van de) stad laten zien, helemaal zin in!

10 opmerkingen:

  1. Mooie kerstkaarten in deze kleuren.
    Jij zit nu in je auto op weg naar de ' Koekestad ' ( Zo wordt Antwerpen ook wel eens genoemd ). Tot strakjes en ook ik heb er zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De workshop met de doorkijkjes? Die heb ik vorige week gedaan, eens iets anders dan anders! Veel plezier en stappenvmet Sarah wordt vast super!
    Fijne donderdag!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. LEUK! Veel plezier in Antwerpen!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wéér twee leuke kaartjes af Colien , have fun in je vakantie !!
    Groetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke lekker snel klaar kaartjes deze week! Veel plezier vandaag in Antwerpen, zag net op Facebook al een mooi stukje resultaat van de workshop voorbij komen... 😉 groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee leuke kerstkaartje Colien! Veel plezier vandaag en gezelligheid bij Sarah.

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke kaarten, Colien. Ik dacht inderdaad dat die onderste donkerblauw was, wat kan kleur soms vertekenen...
    Ik hoop dat je een leuke dag had in Antwerpen, met Sarah, maar dat zal vast en zeker!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee leuke kerstkaartjes Colien!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk gedaan Colien. Ik heb dit boekje ook nog en weet eigenlijk niet wat er mee te doen. Leuke voorbeeldjes nu! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. helemaal leuk zijn deze geworden ! top !
    hopelijk heb je een fijne dag achter de rug,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien