dinsdag 14 augustus 2018

Liftchallenge in de zomer.

Op diverse blogs zag ik de Liftchallenge voorbij komen. Ik dacht: Hoe kan dat, het is toch vakantie tot september? Maar wat blijkt: Marfien had het idee om in de maanden juli en augustus elke dinsdag een kaartje uit te kiezen op het Lift Challenge blog, zodat iedereen daar een eigen draai aan kan geven. Dit keer koos ze voor dit kaartje:
Mijn liftkaartje is naar de jarige Martina gegaan. Zij mocht afgelopen zaterdag 50 kaarsjes uitblazen.  Helaas kwam ik er te laat achter dat ze deze speciale leeftijd had bereikt, dus niet op de kaart verwerkt. Misschien maar goed ook, ze werd er volgens mij al genoeg mee geconfronteerd ;)
Hier zie je de originele te liften kaart.
Wij gaan zo rijden voor een dagje Wildlands in Emmen. Jullie nog plannen?
Challenge;
De Egel - Bingo (volgens mij heb ik heel veel rijtjes gebruikt, behalve gebak is alles te zien op de kaart...)


12 opmerkingen:

  1. Toffe kleurrijke verjaardagskaart!
    Ik had de 50 van Martina ook niet door...
    Veel plezier op jullie uitstapje!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele vrolijke lift heb je ervan gemaakt, tof kaartje voor Martina, leuk dat je deze keer ook meedoet.
    die wasknijpers komen de volgende keer ook aan bod dus als je nog een keer mee wil doen, één onderdeel heb je al :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met deze vrolijk gelifte kaart heb je meteen bingo gehaald Colien. Knap gedaan. Leuk zoals je alle kleurtjes en spulletjes gecombineerd hebt tot een speels geheel.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig verjaardagskaartje in mooie frisse kleurtjes.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk kaartje! En ook nog voor de Egel! Heel gaaf dat je bijna alles hebt gebruikt van de bingokaart! Dank je wel voor het meedoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk gedaan. Ik moet aan de mijne nog beginnen 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, je hebt de smaak te pakken. Leuke kaart en heel mooi om te zien hoe je alles verwerkt hebt. Groetjes, nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En bedankt voor het meedoen van onze uitdaging bij de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ja hoor ! deze ken ik ! =) Lag een paar dagen geleden in mijn brievenbus en hangt nu lekker tussen alle andere leuke kaartjes te bengelen aan de kast ! super, dank je wel !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke Liftkaart uitwerking Colien!
    Ik denk dat ik ook o'n thee versie ga maken ;) Ik vind je kaart erg inspirerend
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vrolijk verjaardagskaartje!
    Leuk dat je meedoet aan de bingo-challenge bij De Egel.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen

  12. Wat gezellig dat je meedoet met onze '#62e' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes met de challenge.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien