vrijdag 31 augustus 2018

CONGRATULATIONS.

Gisteren was mijn vader jarig en kreeg hij dit kaartje bij zijn cadeautjes. Ik heb het gemaakt met een gave tekststempel (2e hands overgenomen van Margriet, en ik vind em erg tof!) en de Bubble Over malletjes. De sterretjes op de etiketten heb ik geponst met een oud ponsje wat ik ooit kocht bij Pipoos. Verder, doordat ik de kleurtjes van de Color Throwdown wilde aanhouden, heb ik voor dit kaartje alleen cardstock en geen designpapier gebruikt. Helaas had ik niet goed gekeken en was er inmiddels een nieuwe kleurenchallenge gestart, haha.
De lange werkdag viel gisteren niet tegen. De training was exact om 20.00 uur afgelopen en we (meerdere collega's, waaronder Mariken) hadden wel het gevoel dat de tijd vlot was gegaan en dat we er zeker iets mee kunnen! Op naar de laatste werkdag van deze week....
Challenges;
Sketch Saturday - Sketch #528

Color Throwdown - ctd507

7 opmerkingen:

  1. Hey Colien,

    Dit is wel een héél geslaagde kaart! Toffe stempel en leuke flesjes..
    Jouw vader zal er blij mee geweest zijn!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke mannenkaart! Gaaf ook hoe je hem op de foto hebt gezet. De doppen passen er perfect bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker een heel toepasselijk kaartje voor jouw vader. Mooie kleurtjes.
    Ooh, dat was zeker een lang dagje, maar als het interessant is en niet slaapverwekkend, dan gaat de tijd snel. Werkse vandaag en vast fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi verjaardagskaartje voor je vader gemaakt Colien...echt een mannenkaartje
    Gefeliciteerd nog met zijn verjaardag
    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superkaartje heb je gemaakt! Die tekst zou je ook na kunnen tekenen denk ik. Gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig felicitatiekaartje voor je vader Colien.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie mannenkaart en supergave kleuren, love it !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien