woensdag 29 augustus 2018

Kleurenkaartenteam: Oranje met kraft.

Augustus zit er bijna op en op deze laatste woensdag van de maand is het weer tijd voor het kleurenkaartenteam van Martina. Els mocht deze keer de kleuren bepalen, rekening houdend met het oranje van Chantal van vorige maand. Ik heb alvast een kaartje gemaakt voor nichtje Rosey, zij is morgen jarig.
En dit kaartje maakte ik met het overgebleven stukje negatief papier en zocht er een leuke sketch bij. Toeval wil dat de lay-out heel veel lijkt op het eerdere kaartje :)
Ik ga proberen een blogrondje te maken vandaag, maar er wordt hier druk geklust in de tuin. Vanmiddag ga ik even knuffelen met baby Puck en vanavond naar mijn jarige pa....
Fijne dag!
Challenge;
CAS(E) this Sketch! - #286

28 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je vader! En heel leuke kaartjes, met dat lieve leeuwtje! Grappig dat de layouts inderdaad zo op elkaar lijken.
    Groetjes en fijne dag,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat, met je vader! En je kaartje is een schatje! Dat leeuwtje is super! Kraft maakt het ook stoer, gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. twee leuke kaartjes zijn het geworden, het leeuwtje is bij mij nog niet uit de verpakking gemogen... zou het misschien eindeijk beter wel doen, we zien wel of het nog lukt deze week... =)
    bedankt voor je deelname deze maand, zonder deelnemers, geen kleurenkaartenteam, dus.... dank je wel !
    nog een fijne dag,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 2 schitterende kaartjes in deze KKT kleurtjes Colien...en gefeliciteerd met de verjaardag van je pa...een gezellige dag verder...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn echt heeeeel leuk geworden
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat leuke dierenkaartjes, echt schattig
    geniet van de tuin en proficiat voor je papa.
    fijne dag nog
    ELs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 2 vrolijke kaartjes Colien, hier kan je goed zien hoe verschillend kleuren op de foto kunnen komen
    fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je vader! Beide kaarten zijn erg leuk geworden , lekker stoer.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt heel schattige kaartjes! Veel knuffelplezier vanmiddag en gefeliciteerd met je vader, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. beide leuke kaartjes en invulling van kraft met oranje.
    Gefeliciteerd met je vader en baby knuffelen is altijd leuk. Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn deze Oranje Leeuw kaartjes leuk Colien.
    Ik zie zoveel leuks van je langs komen op facebook en instagram, je bent echt lekker bezig. Hoop de komende tijd toch echt weer wat meer te reageren in blogland, is toch net even wat persoonlijker!


    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldig leuke kaartjes heb je gemaakt. Heel gaaf met die leeuw!! Gefeliciteerd met je vader en veel plezier bij Puck.

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Twee leuke kaartjes en dat leeuwtje voorop is leuk! Gefeliciteerd met je vader en heerlijk genieten van je nichtje! Gezellige dag! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Verrassend mooi, de kleur combinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Van harte gefeliciteerd met je vader. En de knuffelsessie zal vast en zeker ook wel geslaagd zijn. Je kaartjes zijn beestachtig leuk.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. heel mooie kaartjes, allebei!
    Je labeltjes hieronder zijn ook leuk!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met je vader!
    Je kaartjes vind ik echt super gaaf! Ik heb de leeuwenstans ook liggen maar heb er nog niks mee gedaan. Je brengt me op een idee.
    Groetjes van Henriรซt

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk!! En trouwens ook gaaf op de foto gezet! Van harte met je vader.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Twee leuke kaartjes Colien!
    Gefeliciteerd met je vader.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kaartjes Colien!! Ik krijg een beetje een hup holland hup gevoel.
    Tot het volgende KKT,
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super leuk dit leeuwtje! Hij krijgt meteen iets koninklijks met dat oranje. Gaaf! Proficiat met je vader.

    BeantwoordenVerwijderen

  22. Erg leuke kaarten Colien, proficiat met je vader. Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Superleuke kaartjes Colien! En met voorbedachten rade de letters gestanst, zodat je het negatief weer kunt gebruiken... dat doe ik dus ook...
    En lekker geknuffeld met Puck? Leuk zo'n achternichtje in de familie...En nog proficiat met je pa. Sjonge, druk dagje!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Twee geweldig leuke dierenkaartjes.
    Gefeliciteerd met je vader.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hey Colien,

    Wat een leuke set kaarten... Die leeuw past er inderdaad wel bij.
    Martina gebruikte hem nog niet (lees hierboven) maar ik wel voor haar verjaardagskaart - haha!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een superleuke kaartjes met de Hollandse leeuw!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Twee prachtige kaarten zeg, en wat gaaf om de diertjes te gebruiken. Ze kunnen zo goed. En nu benieuwd naar de volgende uitdaging. Groetjes, Nelleke ps ik zacht net jou kerstkaart en ik begrijp wel waarom die die namaakt. Hij is gewoon te leuk, wat een mooi model. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien