zaterdag 18 augustus 2018

PUCK.

Vandaag laat ik jullie het kaartje zien wat ik maakte voor Puck. Om haar welkom te heten op de wereld én in de familie. Maar ook om haar te laten weten dat ze het heeft getroffen met het warme huisje waarin ze terecht is gekomen. Een fijne plek bij mama Sanne, papa Yuri en grote zus Nina, dat betekent veel geluk en plezier! 
We hadden de kaartjes gistermiddag in de bus gedaan en Nina was helemaal blij met haar eigen kaartje. Ze is meteen aan de knutsel gegaan en heeft een kaart met schaap voor ons gemaakt. Natuurlijk heeft ze zelf haar eigen naam geschreven, ze is tenslotte al 3. :) Ze kwam het kaartje gisteravond brengen samen met haar vader. Helaas was ik net even bij mijn moeder op bezoek in het ziekenhuis, dus ik heb de visite gemist, maar de kaart hangt te shinen op het prikbord, want ik ben ook dol op leuke post!
Challenge;
Sweet Sketch Wednesday - Sketch

14 opmerkingen:

  1. Wow, prachtige kaarten heb je gemaakt voor de kleine Puck, en voor haar grote zus Nina. En zelf ben jij ook lekker verwend met leuke post!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee heel gave kaartjes (ook die hier onder!!) en dan zoiets leuks terug, dat is echt enig Coien! Is dit de "juf" Sanne die ooit in het MD-team zat???

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke baby kaart. Altijd vreugde bij de komst van een nieuwe baby ;-)
    Het schaapje is ook geweldig gedaan .
    Groetjes,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a great baby card, love the stork and the cute little bundle of joy! Thanks for joining us this challenge. Hugs, Heide SSW2-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw heerlijk op en top roze ;)
    Gave kaart en een hele leuke uitwerking van de sketch!
    De kaart voor én van Nina is ook leuk :)
    Leuke post is altijd leuk zeker met een hoog crea gehalte toch?
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel lief kaartje heb je gemaakt en ontzettend leuk dat je bedank post hebt ontvangen! Ik hoop ook dat je mijn post ook hebt gehad die ik begin vd week heb opgestuurd? zie mijn blog!
    Maar begin wel reuze te twijfeleb?
    Goed weekend Colien
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje voor de felicitatie van baby puck, mooie letters heb je gebruikt voor de naam. En wat schattig is het bedank kaartje.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kaartje is dit geworden Colien! En wat lief dat je een kaartje hebt terug gekregen van Nina, erg leuk!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee geweldig leuke kaartjes! Jou roze geboortekaartje is een schatje en het schaap van Nina.. geweldig leuk! Zodra ze gaat bloggen ga ik haar volgen hoor, ik ben fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaarten, die van jou en die van Nina :). Vervelend dat je moeder in het ziekenhuis ligt, ik hoop dat het niet ernstig is. Sterkte! Groetejs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke kaart. Sterkte met je moeder.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hai Colien,
    wat een enige kaart voor Puck en ook voor de grote zus natuurlijk! Mooi dat Nina het talent van haar moeder heeft geërfd. EN die kaart zal vast een tijdje blijven hangen.
    Assepoester wordt niks, ze hebben maar een beperkt aantal maten, helaas.
    Ik hoop dat het goed gaat met je moeder!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a wonderful baby card Colien I love what you did with my sketch. Great embellishments this is a really lovely card and thanks so much for sharing your talent with us over at Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck.
    Hugs
    Kathie SSW2~DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien