zondag 26 augustus 2018

Bedankt, merci.

Toen mijn moeder afgelopen woensdag ontslagen werd uit het ziekenhuis wilde ze verpleging graag een klein bedankje geven. Ze vroeg me of ik een mooie verpakking wilde maken om een doos Merci chocolaatjes. Altijd leuk om te doen, dus geen probleem. 
Met de gave bloemenmalletjes van Stampin'Up en de letterstans van Joy! was het zo gepiept. 
Even meten en rillen en de omslag was een feit. Inmiddels gaat het wel wat beter met mijn moeder, maar ze staat nog onder controle bij de chirurg en internist. Voorlopig moet ze nog rustig aan doen. 
Fijne zondag, allemaal!

13 opmerkingen:

  1. Prachtige omslag voor een Mercidoos, mooi gebaar. Beterschap voor je moeder! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat doosje heb je heel mooi aangekleed, prachtige bloementoef !!
    Beterschap voor je moeder en fijne zondag nog, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, prachtig merci doosje! De bloementoef is super!
    Beterschap voor je Moeder.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief hoor, dan voel jed je a la verplegend personeel toch heel erg gewaardeerd.
    Ik vind het een mooi vrolijk geheel geworden.
    Fijn dat je moeder weer lekker thuis is nu.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi Colien! Ik loop wat achter... Alles ok met je mama?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk gedaan Colien!
    Sterkte met je moeder,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat je moeder weer thuis is en nu hopelijk een goed herstel! Jij maakte een prachtige omslag voor de Merci doos! Die stansjes blijven toch gaaf, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooi bedankje voor het verplegend personeel. Ik hoop dat ze stilaan beter met haar zal gaan, dat ze haar rust maar goed pakt.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig bedankje!
    Beterschaps groetjes voor je moeder.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja bloemschikken is natuurlijk wel aan jou besteed of ze nu echt zijn of van papier. Geweldig leuk gedaan!! En fijn dat je moeder weer naar huis mag, beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk gemaakt Colien, ziet er vrolijk uit! Beterschap voor je moeder!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Colien,
    wat een schitterende verpakking heb je gemaakt. Erg leuk geven natuurlijk! Beterschap voor je moeder. Hopleijk gaat het herstel voorspoedig!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien