dinsdag 21 augustus 2018

Liftchallenge in de zomer #2.

Ook op deze dinsdag doe ik mee met Marfien's zomerlift. Dit keer koos ze voor LiftChallenge 60 en ik maakte er een kaartje voor mijn schoonmoeder/ moeder van Rolf van. Zij is trotse overgrootmoeder oftewel 'Omie' van de nieuwste aanwinst in de familie. 
Dit was het te liften kaartje en ik weet nog goed dat ik toen gastdesigner mocht zijn. Grappig om het kaartje nu nog een keertje te maken, dit keer in roze.
Met een stukje roze Sweet Stars papiertje en hartjes-kraft (van de Action) ontstond deze lift. Alfabet stempeltjes, lief tekstje, wat knoopjes, washi tapeje, touw en knijpertje, heerlijk om te doen! 
Op het label het tekstje wat aangepast om het helemaal persoonlijk te maken. De gekozen materialen passen bij de vorige kaartjes die ik maakte. Jullie hebben nog 1 kaartje tegoed: voor de andere oma en opa. Voor de ouders van Sanne heb ik ook nog een kaartje gemaakt, dat zie je vrijdag. Voorlopig genoeg roze kaartjes gemaakt en gezien, morgen gaan we voor een rood/wit/zwart combinatie. Graag tot dan!
Vandaag draaien we het introductieprogramma met onze onderbouwklassen. Ik ben de hele dag bij mijn eerstejaars mentorklas, spannend voor ze!

15 opmerkingen:

  1. supertoffe roze lift! je hebt maar wat je handen vol gehad met al die babykaartjes voor kleine Puck!
    Fijne werkdag vandaag!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach.....wat een schattig kaartje Colien!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke lift Colien, zit net te denken: gelukkig heeft het meisje een korte naam ;-). Het label met de centimeter vind ik ook tof gevonden
    Dank voor de keren dat je meedeed, om je niet te vervelen nog een uitdaging in je brievenbus . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb hem nog even terug gekeken! Gaaf hoor, ook deze lift is dat weer. Erg leuk die vlaggetjes met de naam van Puck erop (een naam die je bijna nooit hoort).
    Succes voor het nieuwe schooljaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave lift Colien en wat leuk om de naam zo aan het lijntje te verwerken. De label met "omie" erop maakt het meteen persoonlijk. Ik vind hem helemaal leuk :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jee wat leuk gedaan! Erg leuk met de persoonlijke tekst en centimeter! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je van de liftkaart een geboortekaartje hebt gemaakt. Mooie kaart geworden !
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk is dit, knap kaartje! En...de kop is eraf! Morgen ben je lekker vrij, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig liftkaartje voor Omie Colien. Het zal zeker spannend zijn geweest voor de 1e jaars maar met een fijne mentor komt dat helemaal goed.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geen speciale uitdaging hoor, maar er zijn mensen die dit "moeilijk" papier vinden . . . Had eerst in gedachten om te vragen een kaartje te maken met je leukste liftkaart in de afgelopen jaren, maar toch maar niet gedaan
    Ga er zelf wel eentje maken met deze papiertjes maar eerst jullie uitdaging anders ben ik te laat

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk liftkaartje is het geworden. Je hebt het maar druk gehad met alle roze babykaartjes, maar ze zijn wel allemaal erg leuk geworden!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke lift! Die banner met de lettertjes is echt heel grappig gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gaaf gelift zeg Colien, sorry ben weer terug op internet na een tijdje internet rust en vakantie. Hoop dat alles goed met je gaat, lg Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het was erg leuk om te liften in de zomer. Je maakte een hele leuke kaart met de naam aan de slinger is dat origineel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw!
    Wat is je liftkaartje gaaf geworden!
    En weer voor Puck haha heerlijk al dat roze.
    Ik geniet er lekker van mee.
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien